Klientų lojalumo priežastys draudimo įmonei "Lietuvos draudimas"

Sveiki, esu Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto Draudimo vadybos specialybės bakalauro studijų studentė. Atlieku apklausą apie klientų lojalumą įtakojančius veiksnius akcinei draudimo įmonei "Lietuvos draudimas" ir lojalumo didinimo galimybes. Anketa yra anoniminė, duomenys bus panaudoti tik bendrai statistinei analizei. Tikiuosi nuoširdžių Jūsų atsakymų, sėkmės pildant anketą. Iš anksto dėkoju už dalyvavimą apklausoje.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kokioje draudimo paslaugas teikiančioje įmonėje draudžiatės dažniausiai? ✪

pažymėkite vieną atsakymo variantą

Kodėl draudžiatės šioje draudimo įmonėje? ✪

Pažymėkite atsakymo variantus pagal pasirinkimo svarbumą skaičiais nuo 1 iki 5. Skaičiai kartotis negali.
1 - svarbiausias draudimosi motyvas2 - svarbus draudimosi motyvas3 - vidutiniškai svarbus draudimosi motyvas4 - nesvarbus draudimosi motyvas5 - mažiausiai svarbus draudimosi motyvas
Dėl vietos, atstumo nuo namų/darbovietės
Dėl priimtino paslaugų kainų lygio
Dėl populiaraus įmonės vardo
Dėl malonaus konsultantų aptarnavimo
Dėl palankių draudimosi sąlygų

Kiek kartų draudėtės draudimo įmonėje "Lietuvos draudimas"?

Jei AB "Lietuvos draudimas" nesidraudėte nei karto, į anketos klausimus toliau neatsakinėkite. Ačiū.

Kodėl pasitikite draudimo įmone "Lietuvos draudimas"?

Galite pažymėti keletą atsakymo variantų

Manote, jog esate lojalus/(-i) draudimo įmonei "Lietuvos draudimas"?

Malonus aptarnavimas ir dėmesys Jums yra svarbesni nei išskirtinai aukšta paslaugų kokybė?

Malonus aptarnavimas ir dėmesys Jums yra svarbesni nei itin palanki paslaugų kaina?

Lojalumo programos Jums yra svarbesnės nei išskirtinai aukšta paslaugų kokybė?

Lojalumo programos Jums yra svarbesnės nei malonus aptarnavimas ir dėmesys?

Rekomenduotumėte kitiems draustis AB "Lietuvos draudimas"?

Jūsų lytis?

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų pajamos per mėnesį?