Klientų lojalumo kavinės tinklo Caffeine marketingo tyrimas

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto IV kurso marketingo vadybos absolventė. Šiuo metu atlieku tyrimą apie klientų lojalumą įmonei UAB „Keturi kambariai“ (Caffeine), kurio tikslas – klientų lojalumo nustatymas įmonėi.

Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje, kadangi Jūsų sąžiningi atsakymai gali padėti įmonės marketingo strategijos tobulinimui bei tinklo plėtojimui!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketos pildymas užtruks apie 5-7 min.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Pic
14. Argumentuokite savo atsakymą
Mano argumentas, kodėl įvertinu 2 balais - blogas/neskanus kavos skonis. Nežinau ar tai lemia kava (nors matau, kad kavos rūšys yra geros) ar kavos aparatai (spėju, kad aparatai), tačiau kituose kavinėse kavos skonis yra žymiai žymiai geresnis. Pliusas Caffeine - aptarnavimas ir vietų kiekis.
Visai skani kava, kurią pagardina, norimas, pasirenkamas sirupas
norisi kokybiškesnės kavos
Viskas neblogai, bet yra kur pasitempti. Toli gražu ne vusas personalas malinus ir draugiškas, ir kainos galėtų būti patrauklesnės.
Yra kur tobuleti:)
Dažnai nėra kur prisėsti nes pilna mokyklinukų sėdinčių pusę dienos, tik todėl 4.
Palyginus su kitais coffee shop'ais, išsiskiria savo plačiu asortimentu, ypatingais ir idomiais pasiūlymais, pvz., savaitės kava. Labai jauki ir maloni atmosfera, skani kava
Retai būnu, bet visai jauku
Gerai išvystitas tinklas, greitas aptarnavimas, dauguma maloniu baristu