Userpingwin.xd
Vieša
Pranešti

Klientų lojalumo kavinės tinklo Caffeine marketingo tyrimas

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto IV kurso marketingo vadybos absolventė. Šiuo metu atlieku tyrimą apie klientų lojalumą įmonei UAB „Keturi kambariai“ (Caffeine), kurio tikslas – klientų lojalumo nustatymas įmonėi.

Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje, kadangi Jūsų sąžiningi atsakymai gali padėti įmonės marketingo strategijos tobulinimui bei tinklo plėtojimui!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketos pildymas užtruks apie 5-7 min.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Pic
1. Ar geriate kavą
2. Kaip dažnai geriate kavą?
3. Kokie veiksniai Jums daro įtaką kavinės pasirinkimui?
4. Ar lankotės Caffeine kavinėse?
6. Įvertinkite Caffeine pagal žemiau esančius veiksnius. Pažymėkite savo vertinimą skalėje
7. Kaip dažnai lankotes Caffeine?
8. Ar perkate Caffeine kitas siulomas prekes? (maistas, ne kavos gėrimai, cigaretes, kavos pupelės ir pan.)
11. Ar turite Caffeine nuolaidų kortelę (MagicCard), kaupiančią 10% nuo kiekvieno nupirkto puodelio kavos?
12. Įvertinkite savo lojalumą „Caffeine“ kavinių tinklui. Pažymėkite savo vertinimą skalėje
13. Kaip įvertintumėte Caffeine kavinių tinklą nuo 1 iki 6?
15. Jūsų lytis:
19. Jūsų mėnesio pajamos:

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų3744
Atsakymų019

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »