Klientų e-lojalumą ir e-pasitenkinimą lemiantys veiksniai apsiperkant internetinėse maisto prekių parduotuvėse
Gerb. Respondente,
Vilniaus universiteto EVAF, Verslo vystymo magistro studijų programos studentas atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti veiksnius lemiančius klientų e-pasitenkinimą ir e-lojalumą apsiperkant internetinėse maisto prekių parduotuvėse.
Apklausa anoniminė, asmeninių duomenų anketoje nurodyti nereikia. Visi klausimai uždari, t.y. su pasirenkamais atsakymų variantais. Anketos užpildymo apytikslė trukmė – 7 min.
Tyrimo metu gauti duomenys bus panaudoti rengiant baigiamąjį magistro darbą.
Jūsų nuoširdūs atsakymai bus labai vertingi atliekant šį tyrimą!
Dėkoju už skirtą laiką ir atsakymus.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui