Klientų e-lojalumą ir e-pasitenkinimą lemiantys veiksniai apsiperkant internetinėse maisto prekių parduotuvėse
Gerb. Respondente,
Vilniaus universiteto EVAF, Verslo vystymo magistro studijų programos studentas atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti veiksnius lemiančius klientų e-pasitenkinimą ir e-lojalumą apsiperkant internetinėse maisto prekių parduotuvėse.
Apklausa anoniminė, asmeninių duomenų anketoje nurodyti nereikia. Visi klausimai uždari, t.y. su pasirenkamais atsakymų variantais. Anketos užpildymo apytikslė trukmė – 7 min.
Tyrimo metu gauti duomenys bus panaudoti rengiant baigiamąjį magistro darbą.
Jūsų nuoširdūs atsakymai bus labai vertingi atliekant šį tyrimą!
Dėkoju už skirtą laiką ir atsakymus.