KLIENTŲ APTARNAVIMO TELEFONU TYRIMAS AB "LESTO"

Jūsų pasiūlymai, nuomonė, siekiant pagerinti AB ,,RST“ klientų aptarnavimo kokybę telefonu?

  1. Man dažnai uždavus klausimą tenka, laukti, nes darbuotojas dažnai atsiprašo, nes turi pasikonsultuoti. Aš manau, kad telefonu į klauimus atsakinėjantys darbuotojai turėtų būtų ypač profesionalūs, kad nereiktų klientui ilgai laukti, kol bus surastas atsakymas.
  2. viskas gerai
  3. bendravimas geras,tik dažnai nekelia ragelio
  4. Pasiūlymų neturiu.
  5. Keisti požiūri į klientus, vadovautis taisykle pirma ir visada klientas. Gerinti kokybę pokalbio.
  6. Viskas gerai
  7. Jei darbuotojui truksta kompetencijos atsakyti i pateiktus klausimus ar jis nesupranta ko nori klientas, jam turetu uztekti takto pasikonsultuoti su kolegomis ir perskambinti klientui. Daznai tenka isgirsti niurzgejima, jei klientas yra skolingas arba turi pretenziju, to neturetu buti, ypac moralizavimu.
  8. Darbuotoju skatinimas premijomis;)
  9. Skirti motyvuojančias premijas darbuotojams
  10. nera
  11. gerai