Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas Kristianos įmonėje.

Šios apklausos duomenys bus naudojami moklsliniam tyrimui, prašau atsakinėti sąžiningai.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kokia yra jūsų lytis? ✪

Koks yra jūsų amžius?

Ar jūs esate Kristianos įmonės klientas?

Kiek ilgai esate naudojęs Kristianos įmonės paslaugas arba pirko jos produktus?

Kaip vertinate Kristianos įmonės paslaugų/produktų kokybę?

Kiek dažnai naudojatės Kristianos įmonės paslaugomis arba perkate jos produktus per metus?

Kokie yra jūsų pagrindiniai motyvai naudotis Kristianos įmonės paslaugomis arba pirkti jos produktus?

Ar galėtumėte pasidalinti savo patirtimi ar atsiliepimais apie Kristianos įmonės klientų aptarnavimą?

Kiek tiksliai esate informuotas apie Kristianos įmonės naujienas, akcijas arba naujus produktus/paslaugas?

Kaip vertinate Kristianos įmonės socialinį atsakomybės lygį ir bendruomenės prisidėjimą?

Ar rekomenduotumėte Kristianos įmonės paslaugas ar produktus savo draugams ar šeimai?

Ar manote, kad Kristianos įmonė atitinka jūsų lūkesčius ir poreikius?

Kokie, jūsų manymu, yra stiprieji ir silpnieji Kristianos įmonės aspektai, kuriuos ji turėtų gerinti ar stiprinti?