Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas Kristianos įmonėje.

Šios apklausos duomenys bus naudojami moklsliniam tyrimui, prašau atsakinėti sąžiningai.

Kokia yra jūsų lytis?

Koks yra jūsų amžius?

Ar jūs esate Kristianos įmonės klientas?

Kiek ilgai esate naudojęs Kristianos įmonės paslaugas arba pirko jos produktus?

  1. Nuo praeito amžiaus. Teko bendrauti su Rūkovišnikova

Kaip vertinate Kristianos įmonės paslaugų/produktų kokybę?

  1. Gerai

Kiek dažnai naudojatės Kristianos įmonės paslaugomis arba perkate jos produktus per metus?

  1. Nedažnai, vieną, du kartus per metus, kartais nei vieno.

Kokie yra jūsų pagrindiniai motyvai naudotis Kristianos įmonės paslaugomis arba pirkti jos produktus?

  1. Reikia daikto, jo ieškai. Pasitaikompakeliui creme de la creme, užeinu ten, pasitaiko Kristiana, užeinu čia.

Ar galėtumėte pasidalinti savo patirtimi ar atsiliepimais apie Kristianos įmonės klientų aptarnavimą?

  1. Pardavėjos prisnūdusios kaip musės prieš lietų, kai reikia ko nors paklausti, paprašyti pagalbos. Tačiau neprašytos būna, kad eina iš paskos ir trukdo apsižiūrėti.

Kiek tiksliai esate informuotas apie Kristianos įmonės naujienas, akcijas arba naujus produktus/paslaugas?

  1. Tiek, kiek savarankiškai susirandu. Jeigu man reikia, tai ir randu.

Kaip vertinate Kristianos įmonės socialinį atsakomybės lygį ir bendruomenės prisidėjimą?

  1. Aš tokiais dalykais nesergu.

Ar rekomenduotumėte Kristianos įmonės paslaugas ar produktus savo draugams ar šeimai?

  1. Galbūt

Ar manote, kad Kristianos įmonė atitinka jūsų lūkesčius ir poreikius?

  1. Visada randu to, ko ieškau

Kokie, jūsų manymu, yra stiprieji ir silpnieji Kristianos įmonės aspektai, kuriuos ji turėtų gerinti ar stiprinti?

  1. Stiprieji aspektai - platus asortimentas Tobulintini aspektai - dar platesnis asortimentas, norėtųsi rytietiškų produktų.
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą