KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS TYRIMO ANKETA

Šiuo metu atliekamas tyrimas, kurio tikslas yra išanalizuoti įmonės UAB Kosmelita EUROKOS parduotuvės klientų nuomonę apie aptarnavimo kokybę. Apklausos duomenys bus panaudoti baigiamajame darbe. Man labai svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną šios anketos klausimą. Atsakymų anonimiškumas garantuotas. Atsakydami į klausimus, apibraukite Jums tinkamo atsakymo raidę. Jei nėra Jums tinkamo atsakymo, savo nuomonę galite parašyti prie atsakymo varianto „ kita“.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai lankotės EUROKOS parduotuvėse?

2. Kodėl renkatės EUROKOS parduotuves?(atsakymo variantą pažymėkite „+“ )

Visiškai sutinkuSutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Arčiau namų, darbo
Lengvai pasiekiama,patogi vieta
Patrauklios kainos
Patrauklus įvaizdis (išorinis, vidinis interjeras)
Didesnės akcijos nei kitose parduotuvėse
Malonus aptarnavimas

3. Ar Jums malonu lankytis EUROKOS parduotuvėse?

4. Ar turėjote galimybę išreikšti savo nuomonę konsultantėms?

5. Kriterijai lemiantys kokybišką aptarnavimą (savo atsakymo variantą pažymėkite „+“ )

Visiškai sutinkuSutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Pardavėjos išvaizda
Kompetencijos
Malonus bendravimas
Prekinis ženklas

6. Kokias aptarnavimo kokybės gerinimo priemones pasiūlytumėte gerinti (savo atsakymo variantą pažymėkite „+“)

Visiškai sutinkuSutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Pardavėjos išvaizdą
Kompetencijas
Bendravimą
Aptarnavimą
Prekių asortimentą

7. Ar Jums rūpimi klausimai sprendžiami operatyviai ir greitai?

8. Ar visus rūpimus klausimus darbuotojas Jums padėjo išsiaiškinti?

9. Kaip vertinate Jus aptarnavusio darbuotojo profesines žinias?

10. Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote EUROKOS parduotuvėje? (Savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

Visiškai nesutinku 1Nesutinku 2Nei sutinku, nei nesutinku 3Sutinku 4Visiškai sutinku 5
Mandagumo stoka
Specialisto kvalifikacijos stoka
Neišsamiai informuojami klientai
Darbuotojo nesąžiningumas

11. Kai kreipėtės į EUROKOS darbuotojus, kaip jus aptarnauja? (savo atsakymo variantą pažymėkite „+“)

NuolatDažnaiKartaisRetaiNiekada
Abejingumas, mandagumo stoka
Lėtas klientų aptarnavimas
Neišsamiai atsakoma į kliento klausimus
Melaginga informacija, dėl kurios klientas finansiškai nukentėjo
Ilgai teko laukti, kol prieina konsultantas
Greitas ir profesionalus aptarnavimas
Į klientą orientuoti darbuotojai
Mandagus ir bendraujantis konsultantas

12. Kaip manote, kokios priemonės yra veiksmingiausios, siekiant kokybiško klientų aptarnavimo? (galite pasirinkti 2 faktorius)

13. Kokie aspektai buvo įsimintiniausi apsilankius EUROKOS parduotuvėje? (tinkamą variantą pažymėkite ,, + “ )

Labai blogasPatenkinamasVidutiniškasGerasPuikus
Parduotuvės interjeras
Konsultantų bendravimas su klientais
Konsultantų pateikta informacija apie prekes
Greitas aptarnavimas

14. Jūsų lytis:

15. Jūsų išsilavinimas

16. Jūsų amžius:

17. Jūsų gyvenamoji vieta: