KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS TYRIMO ANKETA

Šiuo metu atliekamas tyrimas, kurio tikslas yra išanalizuoti įmonės UAB Kosmelita EUROKOS parduotuvės klientų nuomonę apie aptarnavimo kokybę. Apklausos duomenys bus panaudoti baigiamajame darbe. Man labai svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną šios anketos klausimą. Atsakymų anonimiškumas garantuotas. Atsakydami į klausimus, apibraukite Jums tinkamo atsakymo raidę. Jei nėra Jums tinkamo atsakymo, savo nuomonę galite parašyti prie atsakymo varianto „ kita“.

1. Kaip dažnai lankotės EUROKOS parduotuvėse?

2. Kodėl renkatės EUROKOS parduotuves?(atsakymo variantą pažymėkite „+“ )

3. Ar Jums malonu lankytis EUROKOS parduotuvėse?

4. Ar turėjote galimybę išreikšti savo nuomonę konsultantėms?

5. Kriterijai lemiantys kokybišką aptarnavimą (savo atsakymo variantą pažymėkite „+“ )

6. Kokias aptarnavimo kokybės gerinimo priemones pasiūlytumėte gerinti (savo atsakymo variantą pažymėkite „+“)

7. Ar Jums rūpimi klausimai sprendžiami operatyviai ir greitai?

8. Ar visus rūpimus klausimus darbuotojas Jums padėjo išsiaiškinti?

9. Kaip vertinate Jus aptarnavusio darbuotojo profesines žinias?

10. Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote EUROKOS parduotuvėje? (Savo atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

11. Kai kreipėtės į EUROKOS darbuotojus, kaip jus aptarnauja? (savo atsakymo variantą pažymėkite „+“)

12. Kaip manote, kokios priemonės yra veiksmingiausios, siekiant kokybiško klientų aptarnavimo? (galite pasirinkti 2 faktorius)

13. Kokie aspektai buvo įsimintiniausi apsilankius EUROKOS parduotuvėje? (tinkamą variantą pažymėkite ,, + “ )

14. Jūsų lytis:

15. Jūsų išsilavinimas

16. Jūsų amžius:

17. Jūsų gyvenamoji vieta:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą