Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Šiuo tyrimu siekiama įvertinti jūsų lūkesčius klientų aptarnavimo kokybei ir faktinę klientų aptarnavimo kokybę UAB „Agrofirma sėklos“ dar kitaip žinoma kaip „Žalia stotelė“. Tyrimas yra anoniminis, gauti duomenys bus panaudoti tik apibendrinto pobūdžio išvadoms formuluoti baigiamajame darbe. Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite „V“ arba įrašykite savo. Iš anksto dėkojame už skirtą laiką.

Anketa neprieinama

1. Ar per pastaruosius 6 mėnesius esate pirkęs parduotuvėje "Žalia stotelė"

2. Kaip dažnai perkate „Žalia stotelė“ parduotuvėje? (Pasirinkite viena atsakymą)

3. Įvertinkite pateiktus teiginius, kur 5 – visiškai sutinku, kur 1 – visiškai nesutinku (Pasirinkite po viena atsakymą)

4. Kaip jūs visumoje vertinate klientų aptarnavimo kokybę „Žalia stotelė“ parduotuvėje, kur 10 – puiki klientų aptarnavimo kokybė , 1 – labai bloga klientų aptarnavimo kokybė

5. Ar rekomenduotumėte savo pažįstamiems ir artimiesiems „Žalia stotelė“ parduotuvę,? kur 10 – tikrai rekomenduočiau, 0 – visiškai nerekomenduočiau.

6. Jūsų lytis

7. Jūsų amžius

Susikurti savo anketą