Klientų aptarnavimas

Atliekų klientų vadybos savarnkišką darbą. Prašau atsakyti sąžiningai.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kiek laiko dirbate(-ote) klientų aptarnavimo srityje?

Kokį vaidmenį klientų aptarnavimas vaidina jūsų darbo vietoje?

Kokios jūsų asmeninės savybės ar gebėjimai, jūsų nuomone, yra svarbūs klientų aptarnavime?

Kaip palaikote pozityvų bendravimą su kolegomis ir kitais skyriais?

Gali pateikti pavyzdį, kaip esate sprendęs(-usi) sunkią kliento problemą?

Kaip valdote konfliktines situacijas su klientais?

Kaip išlaikote ramybę ir pasitikėjimą sunkiomis situacijomis?

Kaip užtikrinate, kad gerai suprastumėte kliento pageidavimus ir poreikius?

Ar galite pasidalinti patirtimi, kai teko bendradarbiauti su sunkiu klientu?

Kaip stengiatės suprasti individualius klientų poreikius ir kaip prisitaikote prie jų?

Koks yra jūsų įsipareigojimas asmeniniam tobulėjimui klientų aptarnavimo srityje