Klientų aptarnavimas
Atliekų klientų vadybos savarnkišką darbą. Prašau atsakyti sąžiningai.
Kiek laiko dirbate(-ote) klientų aptarnavimo srityje?
- 30
- 15m
- Klientų aptarnavimo srityje dirbu apie 14 metų.
- 4 metai
Kokį vaidmenį klientų aptarnavimas vaidina jūsų darbo vietoje?
- Didelį
- Auksciausia
- Užima pagrindinį vaidmenį.
- Pagrindinį
Kokios jūsų asmeninės savybės ar gebėjimai, jūsų nuomone, yra svarbūs klientų aptarnavime?
- Puikūs
- Isiklausimas i klienta
- Manau,kad patiris šioje srityje,ir žinoma komunikabilumas.
- Nuoširdumas, komunikabilumas, supratingumas
Kaip palaikote pozityvų bendravimą su kolegomis ir kitais skyriais?
- Dirbu indv.
- Kolegos pozityvus,tuo pačiu užkrečia ir mane,tad nėra sunku.
- Stengiuosi suprasti ir palaikyti.
Gali pateikti pavyzdį, kaip esate sprendęs(-usi) sunkią kliento problemą?
- Parengiau dokumentus teismui, surinkau visą medžiagą, radau kabliuką
- Reaguoju ramiai ir stengiuosi aiškiai išaiškinti situaciją ir padėti išpręsti problemą
Kaip valdote konfliktines situacijas su klientais?
- Dalykiškai šaltai, konfliktai kyla tik dėl nemokumo. Išsireikalaudavau anksčiau, o dabar moka į priekį už kiekvieną atliktą darbą ar jo etapą
- Stengiames padaryt viska kad konflikto nebutu
- Visuomet stengiuosi išlikti rami,ir kuo labiau įsigilinti į kliento problemą.
- Reaguoju ramiai, bandydama išvengti konflikto atsiprašau ir bandau siūlyti variantus, kurie padėtų išspręsti problemą.
Kaip išlaikote ramybę ir pasitikėjimą sunkiomis situacijomis?
- Atsiriboju, apsidraudžiu, sunkias situacijas prilyginu lietui. Nemalonu, bet reikia turėti skėtį.
- Per šitiek metų išsiugžiau šią savybę,nes seniau būdavo gana sunku.
- Parodau klientui, jog jį suprantu ir kad yra variantų, kurie išpręstų esamą problemą
Kaip užtikrinate, kad gerai suprastumėte kliento pageidavimus ir poreikius?
- Pokalbis aks į akį ir tik pokalbis
- Uždudu papildomų klausimų,kurie sukonkretina kliento poreikį.
- Įsiklausau į kliento norus, siūlau variantus ir remiuosi jais norint padėti klientui.
Ar galite pasidalinti patirtimi, kai teko bendradarbiauti su sunkiu klientu?
- Atsisakiau dirbti, nes jis nesutiko mokėti avansu ir mokino mane kaip turiu elgtis, ką daro kiti mano srities specialistai. Palinkėjau ir kreiptis į tuos kitus.
- Nepamenu sunkių atvejų, stengiuosi išlaikyti ramybę ir bandau suprasti ko klientas pageidauja, jei kažkokių poreikių negalime įvykdyti, atsiprašome.
Kaip stengiatės suprasti individualius klientų poreikius ir kaip prisitaikote prie jų?
- Pokalbio būdu, o kaip dar galima?
- Kuo daugiau klausimų,tuo daugiau aiškumo aiškinantis poreikius.
- Įsiklausau, teikiu variantus, panašius poreikius
Koks yra jūsų įsipareigojimas asmeniniam tobulėjimui klientų aptarnavimo srityje
- Tobulėti priverčia pats gyvenimas norint išsilaikyti rinkoje ir būti geriausiam iš visų kitų
- Įsipareigojimas mokėti ieškoti sprendimų, vengti konfliktų