Klientų aptarnavimas

Atliekų klientų vadybos savarnkišką darbą. Prašau atsakyti sąžiningai.

Kiek laiko dirbate(-ote) klientų aptarnavimo srityje?

  1. 30
  2. 15m
  3. Klientų aptarnavimo srityje dirbu apie 14 metų.
  4. 4 metai

Kokį vaidmenį klientų aptarnavimas vaidina jūsų darbo vietoje?

  1. Didelį
  2. Auksciausia
  3. Užima pagrindinį vaidmenį.
  4. Pagrindinį

Kokios jūsų asmeninės savybės ar gebėjimai, jūsų nuomone, yra svarbūs klientų aptarnavime?

  1. Puikūs
  2. Isiklausimas i klienta
  3. Manau,kad patiris šioje srityje,ir žinoma komunikabilumas.
  4. Nuoširdumas, komunikabilumas, supratingumas

Kaip palaikote pozityvų bendravimą su kolegomis ir kitais skyriais?

  1. Dirbu indv.
  2. Kolegos pozityvus,tuo pačiu užkrečia ir mane,tad nėra sunku.
  3. Stengiuosi suprasti ir palaikyti.

Gali pateikti pavyzdį, kaip esate sprendęs(-usi) sunkią kliento problemą?

  1. Parengiau dokumentus teismui, surinkau visą medžiagą, radau kabliuką
  2. Reaguoju ramiai ir stengiuosi aiškiai išaiškinti situaciją ir padėti išpręsti problemą

Kaip valdote konfliktines situacijas su klientais?

  1. Dalykiškai šaltai, konfliktai kyla tik dėl nemokumo. Išsireikalaudavau anksčiau, o dabar moka į priekį už kiekvieną atliktą darbą ar jo etapą
  2. Stengiames padaryt viska kad konflikto nebutu
  3. Visuomet stengiuosi išlikti rami,ir kuo labiau įsigilinti į kliento problemą.
  4. Reaguoju ramiai, bandydama išvengti konflikto atsiprašau ir bandau siūlyti variantus, kurie padėtų išspręsti problemą.

Kaip išlaikote ramybę ir pasitikėjimą sunkiomis situacijomis?

  1. Atsiriboju, apsidraudžiu, sunkias situacijas prilyginu lietui. Nemalonu, bet reikia turėti skėtį.
  2. Per šitiek metų išsiugžiau šią savybę,nes seniau būdavo gana sunku.
  3. Parodau klientui, jog jį suprantu ir kad yra variantų, kurie išpręstų esamą problemą

Kaip užtikrinate, kad gerai suprastumėte kliento pageidavimus ir poreikius?

  1. Pokalbis aks į akį ir tik pokalbis
  2. Uždudu papildomų klausimų,kurie sukonkretina kliento poreikį.
  3. Įsiklausau į kliento norus, siūlau variantus ir remiuosi jais norint padėti klientui.

Ar galite pasidalinti patirtimi, kai teko bendradarbiauti su sunkiu klientu?

  1. Atsisakiau dirbti, nes jis nesutiko mokėti avansu ir mokino mane kaip turiu elgtis, ką daro kiti mano srities specialistai. Palinkėjau ir kreiptis į tuos kitus.
  2. Nepamenu sunkių atvejų, stengiuosi išlaikyti ramybę ir bandau suprasti ko klientas pageidauja, jei kažkokių poreikių negalime įvykdyti, atsiprašome.

Kaip stengiatės suprasti individualius klientų poreikius ir kaip prisitaikote prie jų?

  1. Pokalbio būdu, o kaip dar galima?
  2. Kuo daugiau klausimų,tuo daugiau aiškumo aiškinantis poreikius.
  3. Įsiklausau, teikiu variantus, panašius poreikius

Koks yra jūsų įsipareigojimas asmeniniam tobulėjimui klientų aptarnavimo srityje

  1. Tobulėti priverčia pats gyvenimas norint išsilaikyti rinkoje ir būti geriausiam iš visų kitų
  2. Įsipareigojimas mokėti ieškoti sprendimų, vengti konfliktų
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą