Klientų aptarnavimas kompiuterinės technikos parduotuvėse
Mielieji, labai prasau
pagelbeti rasant kursini
darba, besilankantieji
kompiuteriu technikos
parduotuvese pareikskite
savo nuomone apie klientu
aptarnavimo kokybe. ACIU!
Jūsų lytis:
Jūsų amžius
Jūs
Jūsų mėnesinės pajamos
Apsilankėte kompiuterių technikos parduotuvėje
3. Įvertinkite aptarnavimą balais nuo 1-10. 1- nepatenkinamai, 10- labai puikiai
aptarnaujančio personalo mandagumas
Įėjus į parduotuve pasisveikina
Pasiūlo apžiūrėti prekes drauge
 Atsiprašo, jog negali prieiti, kai yra užimtas su kitu klientu
Atsisveikina, jums išeinant
aptarnaujančio personalo dėmesingumas?
Išklauso Jūsų pageidavimus
Įsigilina į Jūsų problemą
 Stengiasi padėti rasti tinkamą sprendimą, nuoširdžiai pataria
aptarnaujančio personalo paslaugumas?
Paduoda Jus dominančią prekę, jog galėtumėt ją apžiūrėti iš arčiau
Paaiškina kuo skiriasi viena prekė nuo kitos
Duoda pasiskaityti prekių aprašymus, jų sudėtinių dalių techninius parametrus, juos palyginti
Neskubina Jūsų apsispręsti
Gerbia Jūsų pasirinkimą
aptarnaujančio personalo profesionalumas?
Patarimai, paaiškinimai išsakomi Jums suprantamai ir aiškiai
Suteikiama išsami informacija
Išsakomi kiekvienos prekės privalumai ir trūkumai, galimos problemos, jų sprendimo būdai
Supažindinama su esančiomis ir netrukus pasirodysiančiomis naujienomis apie technologinius sprendi
Kaip Jūs vertinate aptarnaujančio personalo aprangą