Klientų aptarnavimas kompiuterinės technikos parduotuvėse

Mielieji, labai prasau pagelbeti rasant kursini darba, besilankantieji kompiuteriu technikos parduotuvese pareikskite savo nuomone apie klientu aptarnavimo kokybe. ACIU!

Jūsų lytis:

Jūsų amžius

Jūs

Jūsų mėnesinės pajamos

Apsilankėte kompiuterių technikos parduotuvėje

3. Įvertinkite aptarnavimą balais nuo 1-10. 1- nepatenkinamai, 10- labai puikiai

aptarnaujančio personalo mandagumas

    …Daugiau…

    Įėjus į parduotuve pasisveikina

    Pasiūlo apžiūrėti prekes drauge

     Atsiprašo, jog negali prieiti, kai yra užimtas su kitu klientu

    Atsisveikina, jums išeinant

    aptarnaujančio personalo dėmesingumas?

      …Daugiau…

      Išklauso Jūsų pageidavimus

      Įsigilina į Jūsų problemą

       Stengiasi padėti rasti tinkamą sprendimą, nuoširdžiai pataria

      aptarnaujančio personalo paslaugumas?

        …Daugiau…

        Paduoda Jus dominančią prekę, jog galėtumėt ją apžiūrėti iš arčiau

        Paaiškina kuo skiriasi viena prekė nuo kitos

        Duoda pasiskaityti prekių aprašymus, jų sudėtinių dalių techninius parametrus, juos palyginti

        Neskubina Jūsų apsispręsti

        Gerbia Jūsų pasirinkimą

        aptarnaujančio personalo profesionalumas?

          …Daugiau…

          Patarimai, paaiškinimai išsakomi Jums suprantamai ir aiškiai

          Suteikiama išsami informacija

          Išsakomi kiekvienos prekės privalumai ir trūkumai, galimos problemos, jų sprendimo būdai

          Supažindinama su esančiomis ir netrukus pasirodysiančiomis naujienomis apie technologinius sprendi

          Kaip Jūs vertinate aptarnaujančio personalo aprangą

          Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą