Klientų aptarnavimas kompiuterinės technikos parduotuvėse

Mielieji, labai prasau pagelbeti rasant kursini darba, besilankantieji kompiuteriu technikos parduotuvese pareikskite savo nuomone apie klientu aptarnavimo kokybe. ACIU!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius

Jūs

Jūsų mėnesinės pajamos

Apsilankėte kompiuterių technikos parduotuvėje

3. Įvertinkite aptarnavimą balais nuo 1-10. 1- nepatenkinamai, 10- labai puikiai

aptarnaujančio personalo mandagumas

Įėjus į parduotuve pasisveikina

Pasiūlo apžiūrėti prekes drauge

 Atsiprašo, jog negali prieiti, kai yra užimtas su kitu klientu

Atsisveikina, jums išeinant

aptarnaujančio personalo dėmesingumas?

Išklauso Jūsų pageidavimus

Įsigilina į Jūsų problemą

 Stengiasi padėti rasti tinkamą sprendimą, nuoširdžiai pataria

aptarnaujančio personalo paslaugumas?

Paduoda Jus dominančią prekę, jog galėtumėt ją apžiūrėti iš arčiau

Paaiškina kuo skiriasi viena prekė nuo kitos

Duoda pasiskaityti prekių aprašymus, jų sudėtinių dalių techninius parametrus, juos palyginti

Neskubina Jūsų apsispręsti

Gerbia Jūsų pasirinkimą

aptarnaujančio personalo profesionalumas?

Patarimai, paaiškinimai išsakomi Jums suprantamai ir aiškiai

Suteikiama išsami informacija

Išsakomi kiekvienos prekės privalumai ir trūkumai, galimos problemos, jų sprendimo būdai

Supažindinama su esančiomis ir netrukus pasirodysiančiomis naujienomis apie technologinius sprendi

Kaip Jūs vertinate aptarnaujančio personalo aprangą