KLIENTŲ APTARNAVIMAS KARANTINO LAIKOTARPIU UAB „DPD LIETUVA" IMONĖJE

11. Kokia jūsų nuomonė ką DPD įmonė galėjo padaryti geriau pandemijos laikotarpiu, kad būtų išvengta siuntų vėlavimo, viruso plitimo? (Atviras klausimas)

  1. Pasamdyti daugiau žmonių, dezinfekuoti siuntas
  2. Pasamdyti daugiau darbuotojų, taip sumažinant krūvį ir užtikrinti paslaugų kokybę
  3. Nieko
  4. Daugiau personalo
  5. Nieko, viskas padaryta buvo gerai
  6. Visuomet asmeniškai tekdavo gautas siuntas dezinfekuotis pačiam. Manau jie galejo dezinfekuoti siuntas...
  7. Geriau planuotis laiką,kad spėtų išvežioti suntas. Laikytis karantino taisyklių (kaukių devejimas, atstumas) perduodant siuntas žmonėms į rankas.
  8. .
  9. Nežinau
  10. Užtikrinti didesnį personalo kiekį