Klientų aptarnavimas

Anketos tikslas - išsiaiškinti ar žmonės yra patenkinti aptarnavimu "Hansabanke"

Ar šiuo metu naudojatės „Hansabanko“ paslaugomis?

Kiek metų esate/buvote „Hansabanko“ klientas?

Ar naudojatės kitų bankų paslaugomis?

Kaip vertinate klientų aptarnavimą „Hansabanke“?

Kokie yra, Jūsų nuomone, pagrindiniai „Hansabanko“ pranašumai?

Įrašykite, jei pasirinkote "kita" ankstesniame klausime

  1. asd
  2. Banko filialai ne visai patogiose vietose - galėtų būti ir daugiau filialų centre ir ne tik.
  3. Patogus hansa.net
  4. nėra pranasesnis už kitus bankus ( išskyrus snorą)
  5. kad nera....
  6. neatlieka savo darbo laiku; klaidų nepripažįsta; nevertina klientų laiko, o tik savo. apibendrinant - neatlieka savo pareigos tinkamai (bent jau dirbant su studentais)
  7. Galima uzmoketi uz elektronines paslaugas (klase.lt)
  8. tiesiog "savas"
  9. nuejus i banka nereikia pildyti jokiu kvitu ir kt popieriu paciam viska uzpildo aptarnaujantys darbuotojai
  10. Galimybe naudotis e.banku
…Daugiau…

Kokie yra, Jūsų nuomone, pagrindiniai „Hansabanko“ klientų aptarnavimo trūkumai?

Įrašykite, jei pasirinkote "kita" ankstesniame klausime

  1. Nepatinka požiūris į klientą. Dažnai stringa sistema: kortelę atnaujino iš 4 karto; vartojimo sutartį pasirašiau iš 2 karto, o e-banko prieigą teko keisti pakartotinai, nes buvo nesklandumų. Dažnai, net nesurinkus e-banke slaptažodžio, rašo, kad jau neteisingai surinkau tris kartus.
  2. Aptarnavimo personalas yra labai neprofesionalus, vis kyla kokiu nors sunkumu ir problemu. {ersonalas nesiekia tu problemu isspresti. Man tik sudaromos problemos.
  3. filialu mazokla~~
  4. reklamuojami produkto paketai neatitinka tikrovės. Žada daugiau nei gali. sekančiame klausime norėjau pasitikslinti: o kas jei kas kartą siūlo, bet vis skirtingus produktus, tai koki varianta rinktis?
  5. po nosim užsidaro aptarnavimo langelis (nors eilė milžiniška); priėjus prie langelio pradedami dirbti pašaliniai darbai - pvz. pinigų skaičiavimas, neuždarius langelio.
  6. Nemalonus aptarnavimas
  7. siulo prastus ir/arba nereikalingus produktus ir paslaugas. dideli komisiniai ir paslaugu mokesciai.
  8. ne visada informuoja klienta apie jo sutartims atliktus pokycius (palukanu)
  9. Nepatogioje vietoje isdestyti filialai (galetu buti daugiau), truksta bankomatu (ypac mikrorajonuose)!
  10. Nesusiduriau
…Daugiau…

Ar banko darbuotojai aptarnaudami Jus, pasiūlo įsigyti ir kitų finansinių produktų?

Kaip manote, ar pagerėjo klientų aptarnavimas per dvejus metus?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą