Klientų aptarnavimas
Anketos tikslas -
išsiaiškinti ar žmonės yra
patenkinti
aptarnavimu "Hansabanke"
Ar šiuo metu naudojatės „Hansabanko“ paslaugomis?
Kiek metų esate/buvote „Hansabanko“ klientas?
Ar naudojatės kitų bankų paslaugomis?
Kaip vertinate klientų aptarnavimą „Hansabanke“?
Kokie yra, Jūsų nuomone, pagrindiniai „Hansabanko“ pranašumai?
Įrašykite, jei pasirinkote "kita" ankstesniame klausime
- asd
- Banko filialai ne visai patogiose vietose - galėtų būti ir daugiau filialų centre ir ne tik.
- Patogus hansa.net
- nėra pranasesnis už kitus bankus ( išskyrus snorą)
- kad nera....
- neatlieka savo darbo laiku; klaidų nepripažįsta; nevertina klientų laiko, o tik savo. apibendrinant - neatlieka savo pareigos tinkamai (bent jau dirbant su studentais)
- Galima uzmoketi uz elektronines paslaugas (klase.lt)
- tiesiog "savas"
- nuejus i banka nereikia pildyti jokiu kvitu ir kt popieriu paciam viska uzpildo aptarnaujantys darbuotojai
- Galimybe naudotis e.banku
Kokie yra, Jūsų nuomone, pagrindiniai „Hansabanko“ klientų aptarnavimo trūkumai?
Įrašykite, jei pasirinkote "kita" ankstesniame klausime
- Nepatinka požiūris į klientą. Dažnai stringa sistema: kortelę atnaujino iš 4 karto; vartojimo sutartį pasirašiau iš 2 karto, o e-banko prieigą teko keisti pakartotinai, nes buvo nesklandumų. Dažnai, net nesurinkus e-banke slaptažodžio, rašo, kad jau neteisingai surinkau tris kartus.
- Aptarnavimo personalas yra labai neprofesionalus, vis kyla kokiu nors sunkumu ir problemu. {ersonalas nesiekia tu problemu isspresti. Man tik sudaromos problemos.
- filialu mazokla~~
- reklamuojami produkto paketai neatitinka tikrovės. Žada daugiau nei gali. sekančiame klausime norėjau pasitikslinti: o kas jei kas kartą siūlo, bet vis skirtingus produktus, tai koki varianta rinktis?
- po nosim užsidaro aptarnavimo langelis (nors eilė milžiniška); priėjus prie langelio pradedami dirbti pašaliniai darbai - pvz. pinigų skaičiavimas, neuždarius langelio.
- Nemalonus aptarnavimas
- siulo prastus ir/arba nereikalingus produktus ir paslaugas. dideli komisiniai ir paslaugu mokesciai.
- ne visada informuoja klienta apie jo sutartims atliktus pokycius (palukanu)
- Nepatogioje vietoje isdestyti filialai (galetu buti daugiau), truksta bankomatu (ypac mikrorajonuose)!
- Nesusiduriau