Klientų apklausa 2022 m.

„Antėja“ atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti klientų požiūrį į Įmonės teikiamų paslaugų kokybę bei vykdomą komunikaciją. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik Įmonės veiklos gerinimo tikslais, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Šios apklausos rezultatai viešai nebus publikuojami.

Dėkojame už atsakymus!

Anketa neprieinama

1. Kuriam Lietuvos regionui priklauso Jūsų Įstaiga?

2. Kaip vertinate mūsų Įmonės teikiamų paslaugų kokybę?

3. Pakomentuokite, dėl kokių aspektų vertinate būtent taip.

  1. Susitarimai vykdomi
  2. Labai puiki atstovė Žydrūnė
  3. Labai kokybiškai atliekamas darbas, greitai pateikiami atsakymai, malonus bendradarbiavimas su laboratorija ir vadovais.
  4. Visada laiku būna vairuotojas. Prieinama kaina. Laiku gaunama informacija iš vadybininkės. (Šauni vadybininkė Žydrūnė)
  5. Malonus bendradarbiavimas, tyrimų kokybė
  6. Nežinau
  7. greitu būdu atliekami tyrimai.
  8. Nuostabus ir paslaugus kolektyvas, akcentuoju Gegužių gatvės procedūrinio slaugytojas.
  9. Visi procesai sutvarkyti sklandžiai, paslaugos teikiamos laiku ir greitai,didelis lankstumas, atsižvelgiant į mūsų poreikius
  10. Visada malonus bendravimas ir operatyvus bendradarbiavimas.
…Daugiau…

4. Ar pakanka mūsų Įmonės pateiktos informacijos apie paslaugas?

5. Įvardinkite kokios informacijos trūksta.

  1. Nesusidūrėme su problemom
  2. viskas puiku
  3. -
  4. -
  5. netrūksta

6. Kokie veiksniai lemia Jūsų apsisprendimą bendradarbiauti su mūsų Įmone? Galima pasirinkti kelis atsakymų variantus.

7. Ar svarstėte galimybę keisti Jums paslaugas teikiančią laboratoriją?

8. Dėl kokių priežasčių norėtumėte pakeisti Jums paslaugas teikiančią laboratoriją?

  1. -
  2. -

9. Ar turite nusiskundimų dėl mūsų Įmonės Jums teikiamų paslaugų?

10. Jei taip, kokių?

  1. -
  2. -
  3. Per ilgai atliekami tyrimai
  4. dėl tyrimų rezultatų atsiuntimo

11. Ar rekomenduotumėte mūsų paslaugas kitiems: 1 - tikrai nerekomenduočiau, 10 - tikrai rekomenduočiau

12. Kaip vertinate mūsų Įmonės atstovo darbą? Ar išpildo jūsų lūkesčius?

13. Pateikite pagrindinius pastebėjimus:

  1. žavi konsultantės operatyvumas
  2. -
  3. Galiu tik pagirti
  4. Nusiskundimų neturime.
  5. atsakinga, komunikabili, mandagi

14. Ar esate patenkinti reagavimo į užklausas/kreipimusis laiku?

15. Kiti Jūsų pasiūlymai mūsų Įmonės veiklos gerinimui:

  1. Iškilus klausimams sprendžiame iš kart
  2. lankstumas dėl tyrimų užsakymo. Siūlome peržiūrėti galimybę naudoti elektronines formas, nes popierinės jau nebefasonas :)
  3. Jokių.
  4. -
  5. Mažiau pildomų dokumentų.
  6. Svarbiausia išlaikyti esamą lygį
  7. Tikimės malonaus ir darnaus bendradarbiavimo!

16. Jei norėtumėte, kad dėl Jūsų išsakytų pastabų su Jumis būtų susisiekta, nurodykite Įmonę, kurią atstovaujate.

  1. Ne
  2. -
  3. Klinikiniai sprendimai
Sukurk savo anketą