KLAIPĖDOS VALSTYBINĖS KOLEGIJOS SOCIALINIŲ MOKSLŲ FAKULTETO BIBLIOTEKOS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS

Gerb. Respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos, Socialinių mokslų fakulteto, Įmonių ir įstaigų administravimo programos, III kurso studentės atlieka tyrimą: „Klaipėdos valstybinės kolegijos socialinių mokslų fakulteto bibliotekos paslaugų kokybės vertinimas“. Šios apklausos tikslas - išsiaiškinti kaip KVK SMF bendruomenė vertina bibliotekos teikamas paslaugas.

Apklausa yra anoniminė, todėl garantuojame atsakymų konfidencialumą. Gauti atsakymai bus panaudoti statistiniam apibendrinimui.

Ačiū už nuoširdžius atsakymus!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai naudojatės bibliotekos paslaugomis?

2. Kokiu tikslu naudojatės bibliotekos paslaugomis? (Galimi keli atsakymų variantai)

3. Įvertinkite bibliotekos paslaugų kokybę balais nuo 1 iki 7 (1 – labai blogai, 7 – puikiai)

1 (labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Turi modernią įrangą ir priemones
Patraukli aplinka ir sąlygos
Darbuotojai malonūs ir paslaugūs
Visada randama knygų, kurių reikia
Patogus darbo laikas

4. Įvertinkite darbuotojų atsakomybę balais nuo 1 iki 7 (1 – labai blogai, 7 – puikiai)

1 (labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Greitas aptarnavimas
Darbuotojai visada noriai padeda lankytojams
Visada atsakoma į lankytojų klausimus

5. Įvertinkite, kaip sekėsi naudotis nurodytomis bibliotekos paslaugomis

Visiškai pasisekė
Vidutiniškai
Šiek tiek nuvylė
Visiškai nepasisekė
Neteko naudotis
Išsiimti knygas į namus
Konsultuotis su darbuotojais
Naudotis bibliotekos kompiuteriu
Naudotis bibliotekos spausdintuvu
Naudotis bibliotekos kopijavimo aparatu
Naudotis bibliotekos svetaine
Naudotis bibliotekos elektroniniu katalogu (pratęsti terminą)
Naudotis elektroninėmis duomenų bazėmis (pvz., rasti informaciją, ją atsisiųsti)

6. Įvertinkite darbuotojų paslaugumą balais nuo 1 iki 7 (1 – labai blogai, 7 – puikiai)

1 (labai blogai)
2 (blogai)
3 (silpnai)
4 (vidutiniškai)
5 (gerai)
6 (labai gerai)
7 (puikiai)
Vartotojai aptarnaujami individualiai, rodant dėmesį
Rodomas asmeniškas dėmesys
Nuoširdžiai domimasi vartotojo interesais
Greitas aptarnavimas
Stengiamasi atsakyti į visus rūpimus klausimas ir spręsti iškilusias problemas

7. Kaip dažnai kreipiatės pagalbos ar patarimų į bibliotekos darbuotoją?

8. Ar esate pareiškę pastabų/nusiskundimų dėl bibliotekos darbo kokybės?

9. Ar pakanka informacijos apie bibliotekoje teikiamas paslaugas?

10. Kaip dažnai naudojatės nemokamu internetu bibliotekoje?