KLAIPĖDOS VALSTYBINĖS KOLEGIJOS SOCIALINIŲ MOKSLŲ FAKULTETO BIBLIOTEKOS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMAS

Gerb. Respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos, Socialinių mokslų fakulteto, Įmonių ir įstaigų administravimo programos, III kurso studentės atlieka tyrimą: „Klaipėdos valstybinės kolegijos socialinių mokslų fakulteto bibliotekos paslaugų kokybės vertinimas“. Šios apklausos tikslas - išsiaiškinti kaip KVK SMF bendruomenė vertina bibliotekos teikamas paslaugas.

Apklausa yra anoniminė, todėl garantuojame atsakymų konfidencialumą. Gauti atsakymai bus panaudoti statistiniam apibendrinimui.

Ačiū už nuoširdžius atsakymus!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

1. Kaip dažnai naudojatės bibliotekos paslaugomis?

2. Kokiu tikslu naudojatės bibliotekos paslaugomis? (Galimi keli atsakymų variantai)

3. Įvertinkite bibliotekos paslaugų kokybę balais nuo 1 iki 7 (1 – labai blogai, 7 – puikiai)

4. Įvertinkite darbuotojų atsakomybę balais nuo 1 iki 7 (1 – labai blogai, 7 – puikiai)

5. Įvertinkite, kaip sekėsi naudotis nurodytomis bibliotekos paslaugomis

6. Įvertinkite darbuotojų paslaugumą balais nuo 1 iki 7 (1 – labai blogai, 7 – puikiai)

7. Kaip dažnai kreipiatės pagalbos ar patarimų į bibliotekos darbuotoją?

8. Ar esate pareiškę pastabų/nusiskundimų dėl bibliotekos darbo kokybės?

9. Ar pakanka informacijos apie bibliotekoje teikiamas paslaugas?

10. Kaip dažnai naudojatės nemokamu internetu bibliotekoje?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą