Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras su KU Tęstinių studijų institutu atlieka tyrimą, kurio tikslas– nustatyti pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, susijusius su profesiniu tobulėjimu, kurie laiduoja pedagoginės veiklos kokybę.

 Gerbiamasis respondente,

 

Klaipėdos universiteto Tęstinių studijų institutas ir Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras atlieka tyrimą, kurio tikslas – nustatyti pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, susijusius su profesiniu tobulėjimu, kurie laiduoja pedagoginės veiklos kokybę.

Jūsų nuoširdūs ir išsamūs atsakymai pasitarnaus rengiant pedagogų kvalifikacijos tobulinimo pasiūlos sistemą, orientuotą į realius Jūsų pedagoginės veiklos poreikius.

Konfidencialumas garantuojamas, tyrimo duomenys bus naudojami tik apibendrintai pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikių nustatymo statistinei analizei.

 

 

 

Ačiū už vertingus atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras su KU Tęstinių studijų institutu atlieka tyrimą, kurio tikslas– nustatyti pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, susijusius su profesiniu tobulėjimu, kurie laiduoja pedagoginės veiklos kokybę.

2. Jūsų išsilavinimas:

3. Jūsų kvalifikacinė kategorija:

4. Jei Jūs esate:

5. Jūsų pagrindinis dėstomas dalykas (5-12 klasių mokyklos/gimnazijos 1-4 klasių mokytojams) :

6. Šį dalyką dėstote:

Atsakę į 6 klausimą pereikite prie 9 klausimo.

7. Jūsų dėstomo dalyko sritis (Neformaliojo vaikų švietimo mokyklos/įstaigos mokytojams):

8. Jūsų vaikų, su kuriais dirbate neformaliojo švietimo įstaigoje, amžius:

9. Švietimo įstaigos tipas, kurioje dirbate:

10. Jūsų pedagoginis darbo stažas:

11. Kokias pedagoginės veiklos sritis Jus įvardintumėte kaip sėkmingiausias? Įvertinkite kiekvieną pedagoginės veiklos sritį, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkminga.

1
2
3
Bendrakultūrinis ugdymas
įvesk atsakymą
Informacinių technologijų naudojimas pedagoginėje veikloje
Ugdymo aplinkų kūrimas
Ugdymo turinio planavimas ir tobulinimas
Ugdymo(-si) proceso valdymas
Ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimas
Ugdytinių motyvavimas ir paramos jiems teikimas
Ugdytinio pažinimas ir jo pripažinimas
Pedagogo profesinis tobulėjimas
Kita

12.1. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkminga.

Bendrakultūrinis ugdymas
1
2
3
Saugoti ir plėtoti daugialypę, tautinių mažumų patirtimi praturtinta Lietuvos kultūrą
Dalyvauti kuriant pilietinę visuomenę: suvokti švietimo demokratizavimo, decentralizavimo procesus, paaiškinti šalies konstitucinės demokratijos teoriją ir praktiką, skatinti ir palaikyti teisinių normų laikymąsi
Gerbti ugdytinių socialinį, kultūrinį, kalbinį ir etninį tapatumą
Vadovautis šiuolaikine švietimo paskirties samprata
Kurti informacinę ir žinių visuomenę
Integruoti pasaulio istorijos, geografijos, kultūros žinias vertinant Europos Sąjungos šalių kultūrų įvairovės poveikį Lietuvai
Dalyvauti visuomenės ir švietimo kaitos procesuose naudojant socialinių, gamtos mokslų, naujų technologijų pasiekimus ir atliepti modernėjančios visuomenės iššūkius
Vertinti namų aplinkos vaidmenį ir šeimos vertybių skirtumus bendraujant su ugdytiniais ir jų tėvais (globėjais, rūpintojais)
Ugdyti ugdytinisu vadovaujantis bendražmogiškomis vertybėmis
Kita

12.2. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkminga.

Informacinių technologijų naudojimas
1
2
3
Naudoti kompiuterio techninę ir programinę įrangą, pagrindines interneto paslaugas ugdymo(si) procese, rengiant tekstinę ir vaizdinę informaciją
Ugdyti ugdytinių informacinę kultūrą sistemingai plėtojant jų kompiuterinį raštingumą, laikantis etninių ir higieninių darbo su kompiuteriu reikalavimų
Kita

12.3. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkminga

Ugdymo aplinkų kūrimas
1
2
3
Kurti saugią, ugdytinio emocinį, socialinį, intelektualinį, dvasinį vystymąsi palaikančią ugdymo(si) aplinką
Saugiai ir veiksmingai pritaikyti fizinę erdvę, naudoti informacijos ir komunikacijos technologija, įrankius ir priemones
Kurti toleranciją ir bendradarbiavimą skatinančią aplinką, kurioje ugdytinis turi galimybę rodyti iniciatyvą, veikti savarankiškai ir atrasti bendraminčių
Kurti pokyčiams palankią ugdymo(si) aplinką, kurioje ugdytinis jaučiasi saugus ir pasitikintis savimi bei kitais
Kita

12.4. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkmingamą

Ugdymo turinio planavimas ir tobulinimas
1
2
3
Parengti ugdymo programą, teminį planą remiantis ugdymą reglamentuojančiais dokumentais
Formuoti ugdymo(si) tikslus bei uždavinius
Atrinkti ugdymo(si) metodus, tinkamus ugdymo(si) tikslams pasiekti
Atrinkti ugdymo(si) metodus, tinkamus ugdymo(si) tikslams pasiekti
Parengti ugdytiniams įdomią ir patrauklią ugdymo(si) medžiagą
Numatyti išteklius, būtinus ugdymo(si) tikslams pasiekti
Kita

12.5. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkmingam

Ugdymo(-si) proceso valdymas
1
2
3
Siekti pusiausvyros tarp žinių perteikimo ir konsultavimo, vadovavimo ir lyderiavimo, stebėsenos ir priežiūros
Taikyti įvairias psichosocialines ir edukacines intervencijas, padedančias valdyti konfliktus ir priimti sprendimus
Tikslingai taikyti šiuolaikines ugdymo(si) technologijas ir ugdymo(si) metodus
Prieinamai ir suprantamai mokiniui perteikti ugdymui(si) reikalingą informaciją
Naudoti įvairias ugdymo strategijas, plėtojančias ugdytinių kritinį mąstymą, problemų sprendimą ir kūrybiškumą
Dalyvauti kuriant ir įgyvendinant integruotų specialiųjų poreikių ugdytinių ugdymo(si) programas
Kita

12.6. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkminga

Ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimas
1
2
3
Derinti kiekybinę ir kokybinę, formalią ir neformalią ugdytinių pasiekimų vertinimo strategijas užtikrinant intelektualinį, socialinį ir fizinį ugdytinių vystymąsi
Vertinti ugdytinių pasiekimus pagal vienodus vertinimo kriterijus
Pasirinkti ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo tipus, būdus ir metodus plėtojant ugdytinių ugdymosi pajėgumus
Vertinti ugdytinių socialinę pažangą
Kita

12.7. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkming

Ugdytinių motyvavimas ir parama
1
2
3
Ugdyti ugdytinių gebėjimą įsivertinti ir pasitikėti savimi
Sukurti aplinką, padedančią ugdytiniui patirti pažinimo džiaugsmą
Sudominti ugdytinius ugdomuoju dalyku
Padėti ugdytiniams spręsti ugdymosi problemas
Kita

12.8. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkming

Ugdytinio pažinimas ir jo pripažinimas
1
2
3
Vertinti ugdytinio vystymąsi, pažintines galias ir veiklą vadovaujantis psichologijos teorijomis
Empatiškai identifikuoti ugdytinio emocinius sunkumus ir ypatingą nerimą
Atpažinti specialiuosius ugdytinių poreikius suteikiant papildomą pagalbą
Atpažinti skirtingą vaikų požiūrį į ugdymąsi kuriant ugdymosi galimybes
Identifikuoti išimtinius atvejus, keliančius grėsmę vaiko sveikatai ir psichosocialinei raidai
Pripažinti ugdytinio individualumą kaip vertybę, laiduojančią ugdymosi pažangą
Kita

12.9. Kokias kompetencijas Jus sėkmingiausiai taikote pedagoginėje veikloje? Įvertinkite kiekvieną kompetenciją, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pati sėkmingiausia, 2 – sėkminga, 3 – pakankamai sėkming

Pedagogo profesinis tobulėjimas
1
2
3
Objektyviai vertinti savo galias profesinėje veikloje išlaikant savigarbą ir pasitikint savimi
Projektuoti karjerą: planuoti, sistemingai tobulinti savo profesinę veiklą
Kita

13. Kaip dažnai Jums tenka taikyti pedagoginės veiklos kompetencijas praktinėje veikloje? Pateikite po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje.

Taikau nuolat
Taikau labai dažnai
Taikau dažnai
Kartais taikau
Niekuomet netaikau
Bendrakultūrinis ugdymas
Informacinių technologijų naudojimas pedagoginėje veikloje
Ugdymo aplinkų kūrimas
Ugdymo turinio planavimas ir tobulinimas
Ugdymo(-si) proceso valdymas
Ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimas
Ugdytinių motyvavimas ir paramos jiems teikimas
Ugdytinio pažinimas ir jo pripažinimas
Pedagogo profesinis tobulėjimas
Kita

14. Kaip vertinate savo kompetentingumą įvairiose pedagoginės veiklos srityse? Prašome savo kompetentingumą įvertinti 4 balų skalėje, kur 1 – nesu kompetentinga/-s; 2 – trūksta žinių ir įgūdžių pagal nustatytus reikalavimus; 3 – turiu pakankamai žinių ir įgūdžių; 4 – turiu daugiau žinių ir įgūdžių, negu reikia. Pateikite po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje.

1
2
3
4
Bendrakultūrinis ugdymas
Informacinių technologijų naudojimas pedagoginėje veikloje
Ugdymo aplinkų kūrimas
Ugdymo turinio planavimas ir tobulinimas
Ugdymo(-si) proceso valdymas
Ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimas
Ugdytinių motyvavimas ir paramos jiems teikimas
Ugdytinio pažinimas ir jo pripažinimas
Pedagogo profesinis tobulėjimas
Kita

15. Su kokiomis problemomis susiduriate taikydami turimas žinias ir įgūdžius pedagoginėje veikloje

16. Kokiose pedagoginės veiklos srityse Jus pageidautumėte plėtoti profesines kompetencijas?

Pažymėkite 3-4 tinkamus atsakymus

17. Kur norėtumėte tobulinti profesines kompetencijas?

Pažymėkite 3-4 tinkamus atsakymus

18. Kokios trukmės kvalifikacijos tobulinimo renginiai Jums priimtiniausi?

19. Kokios kvalifikacijos tobulinimo formos Jums priimtiniausios?

Pažymėkite 3-4 tinkamus atsakymus

20. Kuriose pedagoginės veiklos srityse per pastaruosius trejus metus tobulinta kvalifikacija naudingiausia Jūsų darbe? Įvertinkite kiekvieną pedagoginės veiklos sritį, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje.

Pati naudingiausia
Naudinga
Nei naudinga, nei nenaudinga
Nenaudinga
Visiškai nenaudinga
Bendrakultūrinis ugdymas
Informacinių technologijų naudojimas pedagoginėje veikloje
Ugdymo aplinkų kūrimas
Ugdymo turinio planavimas ir tobulinimas
Ugdymo(-si) proceso valdymas
Ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimas
Ugdytinių motyvavimas ir paramos jiems teikimas
Ugdytinio pažinimas ir jo pripažinimas
Pedagogo profesinis tobulėjimas
Kita

21. Iš kur Jus dažniausiai gaunate informacijos apie pedagogų kvalifikacijos tobulinimo galimybes?

Pažymėkite 3-4 tinkamus atsakymus

22. Jūsų nuomone, ar šiuo metu Jums pakanka šių su pedagogų kvalifikacijos tobulinimu susijusių galimybių? Įvertinkite kiekvieną teiginį, pateikdami po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje.

Labai trūksta
Labiau trūksta nei pakanka
Labiau pakanka nei trūksta
Visiškai pakanka
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo renginių turinio įvairovės galimybių
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo formų įvairovės
Kvalifikacijos tobulinimo renginių pasirinkimo galimybių
Institucijų, vykdančių mokytojų ir švietimo pagalbą teikiančių specialistų kvalifikacijos tobulinimą, pasirinkimo galimybių
Su ugdymo turiniu susijusios medžiagos pasirinkimo galimybių
Medžiagos savišvietai pasirinkimo galimybių
Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo finansavimo galimybių
Mokyklų pedagogų kvalifikacijos tobulinimo planavimo galimybių
Kita

23. Kiek Jus skiriate dienų kvalifikacijos tobulinimui per metus?

24. Kiek Jus norėtumėte skirti dienų kvalifikacijos tobulinimui per metus?

25.1. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Bendrakultūrinis ugdymas
1
2
3
Saugoti ir plėtoti daugialypę, tautinių mažumų patirtimi praturtinta Lietuvos kultūrą
Dalyvauti kuriant pilietinę visuomenę: suvokti švietimo demokratizavimo, decentralizavimo procesus, paaiškinti šalies konstitucinės demokratijos teoriją ir praktiką, skatinti ir palaikyti teisinių normų laikymąsi
Gerbti ugdytinių socialinį, kultūrinį, kalbinį ir etninį tapatumą
Vadovautis šiuolaikine švietimo paskirties samprata
Kurti informacinę ir žinių visuomenę
Integruoti pasaulio istorijos, geografijos, kultūros žinias vertinant Europos Sąjungos šalių kultūrų įvairovės poveikį Lietuvai
Dalyvauti visuomenės ir švietimo kaitos procesuose naudojant socialinių, gamtos mokslų, naujų technologijų pasiekimus ir atliepti modernėjančios visuomenės iššūkius
Vertinti namų aplinkos vaidmenį ir šeimos vertybių skirtumus bendraujant su ugdytiniais ir jų tėvais (globėjais, rūpintojais)
Ugdyti ugdytinius vadovaujantis bendražmogiškomis vertybėmis
Kita

25.2. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Informacinių technologijų naudojimas
1
2
3
Naudoti kompiuterio techninę ir programinę įrangą, pagrindines interneto paslaugas ugdymo(si) procese, rengiant tekstinę ir vaizdinę informaciją
Ugdyti ugdytinių informacinę kultūrą sistemingai plėtojant jų kompiuterinį raštingumą, laikantis etninių ir higieninių darbo su kompiuteriu reikalavimų
Kita

25.3. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Ugdymo aplinkų kūrimas
1
2
3
Kurti saugią, ugdytinio emocinį, socialinį, intelektualinį, dvasinį vystymąsi palaikančią ugdymo(si) aplinką
Saugiai ir veiksmingai pritaikyti fizinę erdvę, naudoti informacijos ir komunikacijos technologija, įrankius ir priemones
Kurti toleranciją ir bendradarbiavimą skatinančią aplinką, kurioje ugdytinys turi galimybę rodyti iniciatyvą, veikti savarankiškai ir atrasti bendraminčių
Kurti pokyčiams palankią ugdymo(si) aplinką, kurioje ugdytinys jaučiasi saugus ir pasitikintis savimi bei kitais
Kita

25.4. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Ugdymo turinio planavimas ir tobulinimas
1
2
3
Parengti ugdymo programą, teminį planą remiantis ugdymą reglamentuojančiais dokumentais
Formuoti ugdymo(si) tikslus bei uždavinius
Atrinkti ugdymo(si) metodus, tinkamus ugdymo(si) tikslams pasiekti
Atrinkti ugdymo(si) metodus, tinkamus ugdymo(si) tikslams pasiekti
Parengti ugdytiniams įdomią ir patrauklią ugdymo(si) medžiagą
Numatyti išteklius, būtinus ugdymo(si) tikslams pasiekti
Kita

25.5. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Ugdymo(-si) proceso valdymas
1
2
3
Siekti pusiausvyros tarp žinių perteikimo ir konsultavimo, vadovavimo ir lyderiavimo, stebėsenos ir priežiūros
Taikyti įvairias psichosocialines ir edukacines intervencijas, padedančias valdyti konfliktus ir priimti sprendimus
Tikslingai taikyti šiuolaikines ugdymo(si) technologijas ir ugdymo(si) metodus
Prieinamai ir suprantamai mokiniui perteikti ugdymui(si) reikalingą informaciją
Naudoti įvairias ugdymo strategijas, plėtojančias ugdytinių kritinį mąstymą, problemų sprendimą ir kūrybiškumą
Dalyvauti kuriant ir įgyvendinant integruotų specialiųjų poreikių ugdytinių ugdymo(si) programas
Kita

25.6. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimas
1
2
3
Derinti kiekybinę ir kokybinę, formalią ir neformalią ugdytinių pasiekimų vertinimo strategijas užtikrinant intelektualinį, socialinį ir fizinį ugdytinių vystymąsi
Vertinti ugdytinių pasiekimus pagal vienodus vertinimo kriterijus
Pasirinkti ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo tipus, būdus ir metodus plėtojant ugdytinių ugdymosi pajėgumus
Vertinti ugdytinių socialinę pažangą
Kita

25.7. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Ugdytinių motyvavimas ir parama
1
2
3
Ugdyti ugdytinių gebėjimą įsivertinti ir pasitikėti savimi
Sukurti aplinką, padedančią ugdytiniui patirti pažinimo džiaugsmą
Sudominti ugdytinius ugdomuoju dalyku
Padėti ugdytiniams spręsti ugdymosi problemas
Kita

25.8. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Ugdytinio pažinimas ir jo pripažinimas
1
2
3
Vertinti ugdytinio vystymąsi, pažintines galias ir veiklą vadovaujantis psichologijos teorijomis
Empatiškai identifikuoti ugdytinio emocinius sunkumus ir ypatingą nerimą
Atpažinti specialiuosius ugdytinių poreikius suteikiant papildomą pagalbą
Atpažinti skirtingą vaikų požiūrį į ugdymąsi kuriant ugdymosi galimybes
Identifikuoti išimtinius atvejus, keliančius grėsmę vaiko sveikatai ir psichosocialinei raidai
Pripažinti ugdytinio individualumą kaip vertybę, laiduojančią ugdymosi pažangą
Kita

25.9. Kokių naujų kompetencijų labiausiai Jus pageidautumėte įgyti? Įvertinkite norimas įgyti kompetencijas pagal svarbą (1 – svarbiausia, 2 – svarbu, 3 – pakankamai svarbu).

Pedagogo profesinis tobulėjimas
1
2
3
Objektyviai vertinti savo galias profesinėje veikloje išlaikant savigarbą ir pasitikint savimi
Projektuoti karjerą: planuoti, sistemingai tobulinti savo profesinę veiklą
Kita

26. Kokie kriterijai Jums svarbūs renkantis pedagogų kvalifikacijos tobulinimo renginius? Įvertinkite kiekvieno iš šių kriterijų svarbą penkių balų sistema, kurioje 1 balas reiškia visiškai nesvarbu(-s) renkantis, o 5 balai – ypatingai svarbu(-s). Pateikite po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje.

1
2
3
4
5
Renginių pasirinkimo įvairovė
Nauda kasdieniniam pedagogo darbui
Atitikimas kvalifikacijos tobulinimo poreikiams
Atitikimas švietimo įstaigos, kurioje dirbate, poreikiams
Institucija, organizuojanti renginį
Lektorius
Taikomi darbo metodai
Renginio aplinka
Renginio vieta
Renginio trukmė
Renginio kaina
Renginio forma
Renginio turinys
Kita

27.1. Kuriose srityse Jus norėtumėte pirmiausia tobulinti savo kvalifikaciją kitais mokslo metais? Pateikite po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pirmiausia, 2 – skubu, 3 – pakankamai skubu.

Pedagoginė sistema
1
2
3
Ugdymo tikslai
Ugdymo turinys
Ugdymo metodai
Pedagogo vaidmuo
Ugdytinio veikla
Ugdymosi motyvacija
Vertinimas
Kita

27.2. Kuriose srityse Jus norėtumėte pirmiausia tobulinti savo kvalifikaciją kitais mokslo metais? Pateikite po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pirmiausia, 2 – skubu, 3 – pakankamai skubu.

Mokykla
1
2
3
Organizacijos kultūra
Mikroklimatas
Socialinė aplinka
Vadyba
Kita

27.3. Kuriose srityse Jus norėtumėte pirmiausia tobulinti savo kvalifikaciją kitais mokslo metais? Pateikite po vieną atsakymą kiekvienoje eilutėje. 1 – pirmiausia, 2 – skubu, 3 – pakankamai skubu

Švietimo sistema
1
2
3
Švietimo politika
Švietimo sistemos struktūra
Ugdymo turinys
Pedagogų rengimas ir kvalifikacijos tobulinimas
Ugdymosi pasiekimų vertinimas
Kita

28. Kokia tema Jus pageidautumėte kvalifikacijos tobulinimo renginio šiandien? Parašykite.