Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras su KU Tęstinių studijų institutu atlieka tyrimą, kurio tikslas– nustatyti pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, susijusius su profesiniu tobulėjimu, kurie laiduoja pedagoginės veiklos kokybę.
28. Kokia tema Jus pageidautumėte kvalifikacijos tobulinimo renginio šiandien? Parašykite.
Aplinkos kūrimas, padedantis ugdytiniui patirti pažinimo džiaugsmą nenaudojant naujų technologijų.
Pedagogų rengimas ir kvalifikacijos tobulinimas
Veiklos įsivertinimas.
galimybės ugdyti vaikų kūrybiškumą, skatinti mokėjimą mokytis, verslumą. Pedagogo ir vaiko sąveika.
Informacinių technologijų naujoves. Multimedijos ir kt dizaino kurymas. Dvikalbystes ypatumai.
Pedagogo kūrybiškumas
visos temos susijusios su ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymu.
Ugdytinio vystymąsis, pažintinės galios ir veikla vadovaujantis šiuolaikinėmis psichologijos teorijomis
Ugdymo pasiekimų vertinimas
Tikslingai taikyti šiuolaikines technologijas
Praktiniai darbai biologijos pamokose
Pedagogo vaidmuo vykdant vaikų adaptaciją ir bendravimą, bendradarbiavimą su ugdytinių tėvais.
Apie bendradarbiavimą su ugdytinių tėvais, apie susirinkimų vedimo būdus ir formas, apie vaikų emocinio intelekto vystymąsi
Apie lopšelio vaiku ugdymą nuo 1m. iki 3m amžiaus.
Produktyvus darbas su šiuolaikiniais vaikais grupėse, kuriose yra virš dvidešimt vaikų
Ugdymo pasiekimų vertinimas
"Bendravimas ir bendradarbiavimas-pedagogai, tėvai, vaikai, kolegos"
Kineziterapijos pratimų ugdymo.
Bendradarbiavimo su tėvais formos.
Vaikams įdomūs ir nauji ugdymosi metodai, naujesni įdomesni žaidimai.
Apie vertinimas.
Internetinių svetainių taikymas dėstant anglų kalbą.
Psichologinės temos apie tėvų pedagogų ir vaikų santykius, mikroklimatą.
Ugdyti ugdytinių gebėjimą įsivertinti ir pasitikėti savimi
Derinti kokybine ir kiekibyne vertinimo strategija
Kadangi labai intensyviai dorinio ugdymo grupės apjungiamos, pageidaučiau metodų ir būdų, dirbant ne su grupe, o su visa klase.
Hyperaktyvių vaikų ugdymas
Diferencijuotas mokymas ugdymo procese
Psichologinė pagalba pedagogams
fizinio ugdymo pasiekimai, vertinimas, aprasai
Kaip didinti mokymosi motyvaciją.
Kaip ugdyti XXI a. vaikus.
Psichologo pagalba MOKYTOJUI, dirbančiam su švietimo pagalbos stokojančiais (buvusiais adaptuotais) vaikais.
Mokinio individualios pažangos vertinimas ir įsivertinimas.
Aktualia.
Manau jau ir taip bent po keletą kartų atsakyta buvo į šį Jūsų klausimą...