Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė

Gerb. Respondentas,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos III baigiamojo kurso student Anastasija. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas  – išanalizuoti laipiojimo klubo Scala dream Klaipėdoje reklaminės veiklos efektyvumą vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsųatsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrime.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Pic
9. Kaip sužinojote apie laipiojimo uolomis centrą Scala dream Klaipėdoje? (galimi keli atsakymai)
Nežinau tokio
Nežinojau 😂🙌
nesužinojau
iš šitos apklausos
Apie šią įmonę sužinojau iš Jūsų apklausos
Nezinau apie toki
Katik, apklausos metu
.
Suzinojau dabar, atlikdama sia apklausa
Mano giminačiai su draugais sukūrė šitą vietą
Į mokyklą atvyko treneriai