Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė

Gerb. Respondentas,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos III baigiamojo kurso student Anastasija. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas  – išanalizuoti laipiojimo klubo Scala dream Klaipėdoje reklaminės veiklos efektyvumą vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsųatsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrime.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius? (Įrašykite skaičių)

  1. 16
  2. 18
  3. 21
  4. 21
  5. 21
  6. 23
  7. 25
  8. 25
  9. 22
  10. 21
…Daugiau…

3. Kokia reklama dažniausiai atkreipia Jūsų dėmesį? (galimi keli atsakymai)

Kitas variantas

  1. Reklama kuri suinteresuoja žmogu išsiaškinti kas tai
  2. Trumpa, ryški, kur nera daug teksto.

4. Kuri reklamos forma Jūms palankiausia?

5. Kokiu kanalu pateikiama rekalamą dažniausiai pastebite? (galimi keli atsakymai)

Kitas variantas

  1. Laikraštis

6. Kuri reklama labiau įtakoja Jūsų sprendimą pirkti?

7. Kokie reklamos bruožai dažniausiai pritraukia Jūsų dėmesį? (galimi keli atsakymai)

Kitas variantas

  1. Eileraščio forma

8. Kaip manote kurį įmonė naudoja šį logotipą?

8. Kaip  manote kurį įmonė naudoja šį logotipą?

9. Kaip sužinojote apie laipiojimo uolomis centrą Scala dream Klaipėdoje? (galimi keli atsakymai)

Kitas variantas

  1. Nežinau tokio
  2. Nežinojau 😂🙌
  3. nesužinojau
  4. iš šitos apklausos
  5. Apie šią įmonę sužinojau iš Jūsų apklausos
  6. Nezinau apie toki
  7. Katik, apklausos metu
  8. .
  9. Suzinojau dabar, atlikdama sia apklausa
  10. Mano giminačiai su draugais sukūrė šitą vietą
…Daugiau…

10. Kokius jausmus sužadino Scala dream klubo reklama?

11. Kaip dažnai lankotes laipiojimo uolomis centre?

Kitas variantas

  1. Buvau tik 1 karta
  2. Buvau tik viena karta, bet labai norečiau dar(bet truksta laiko nueiti)
  3. 1 kartą per gyvenimą

12. Ar esate susipažinę su Klaipėdos Scala dream klubo paslaugomis?

13. Scala dream centras Jūsų nuomone, tai:

Kitas variantas

  1. Vieta pablūditi

14. Veiksniai, kurie paskatino pasinaudoti laipiojimo uolomis centro paslaugomis (galimi keli atsakymai):

15. Kaip Jūs įvertintume kiekvieną iš šių "Scala dream" centro paslaugų?

16. Kokį "Scala dream" laipiojimo uolomis centro privalumą išskirtumėte? (galimi keli atsakymai)

Kitas variantas

  1. Nebuvau aš dar ten!
  2. Nesu susipažinęs
  3. Privalumų nėra
  4. nenaudojau
  5. Kolektyvas
  6. Nebuvau
  7. Nebuvau nei karto
  8. Niek nezinau
  9. Nesu buvusi
  10. Nezinau, nebuvau
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą