UserAnastasijaTonysheva
Vieša
Pranešti

Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė

Gerb. Respondentas,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos III baigiamojo kurso student Anastasija. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas  – išanalizuoti laipiojimo klubo Scala dream Klaipėdoje reklaminės veiklos efektyvumą vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsųatsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrime.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Pic
1. Jūsų lytis?
4. Kuri reklamos forma Jūms palankiausia?
6. Kuri reklama labiau įtakoja Jūsų sprendimą pirkti?
8. Kaip manote kurį įmonė naudoja šį logotipą?
Pic
10. Kokius jausmus sužadino Scala dream klubo reklama?
12. Ar esate susipažinę su Klaipėdos Scala dream klubo paslaugomis?
14. Veiksniai, kurie paskatino pasinaudoti laipiojimo uolomis centro paslaugomis (galimi keli atsakymai):
15. Kaip Jūs įvertintume kiekvieną iš šių "Scala dream" centro paslaugų?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų21785
Atsakymų0161

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »