1. Jūsų lytis?



Vieša
Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė
Gerb. Respondentas,
Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos III baigiamojo kurso student Anastasija. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – išanalizuoti laipiojimo klubo Scala dream Klaipėdoje reklaminės veiklos efektyvumą vartotojų požiūriu.
Apklausa yra anoniminė, Jūsųatsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrime.
Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

4. Kuri reklamos forma Jūms palankiausia?
6. Kuri reklama labiau įtakoja Jūsų sprendimą pirkti?
8. Kaip manote kurį įmonė naudoja šį logotipą?

10. Kokius jausmus sužadino Scala dream klubo reklama?
12. Ar esate susipažinę su Klaipėdos Scala dream klubo paslaugomis?
14. Veiksniai, kurie paskatino pasinaudoti laipiojimo uolomis centro paslaugomis (galimi keli atsakymai):
15. Kaip Jūs įvertintume kiekvieną iš šių "Scala dream" centro paslaugų?
Rezultatų analizė
X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 0 | 3503 |
Atsakymų | 0 | 162 |