Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė

Gerb. Respondentas,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos III baigiamojo kurso student Anastasija. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas  – išanalizuoti laipiojimo klubo Scala dream Klaipėdoje reklaminės veiklos efektyvumą vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsųatsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrime.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Pic
2. Jūsų amžius? (Įrašykite skaičių)
16
18
21
21
21
23
25
25
22
21
22
21
22
22
21
22
21
21
21
22
22
21
21
21
21
22
27
22
22
21
22
21
22
20
19
21
21
22
16
18
18
16
15
15
17
22
21
22
22
21
22
19
21
21
22
20
17
18
22
21
25
21
18
23
21
22
24
21
16
14
26
18
33
39
Neatsimenu
29
21
21
17
25
27
28
27
20
25
23
21
31
19
16
23
18
15
29
31
23
15
31
35
22
22
21
21
38
21
24
21
26
20
17
18
21
21
21
18
21
21
17
29
20
19
21
33
27
29
30
22
18
21
20
19
21
28
20
20
22
20
43
21
18
25
21
23
21
25
19
29
23
27
21
20
44
21
21
22
21
21
22
21
22
22
21