Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė

Gerb. Respondentas,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos III baigiamojo kurso student Anastasija. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas  – išanalizuoti laipiojimo klubo Scala dream Klaipėdoje reklaminės veiklos efektyvumą vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsųatsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrime.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis? ✪

2. Jūsų amžius? (Įrašykite skaičių) ✪

3. Kokia reklama dažniausiai atkreipia Jūsų dėmesį? (galimi keli atsakymai) ✪

4. Kuri reklamos forma Jūms palankiausia? ✪

5. Kokiu kanalu pateikiama rekalamą dažniausiai pastebite? (galimi keli atsakymai) ✪

6. Kuri reklama labiau įtakoja Jūsų sprendimą pirkti? ✪

7. Kokie reklamos bruožai dažniausiai pritraukia Jūsų dėmesį? (galimi keli atsakymai) ✪

8. Kaip manote kurį įmonė naudoja šį logotipą?  ✪

8. Kaip  manote kurį įmonė naudoja šį logotipą?

9. Kaip sužinojote apie laipiojimo uolomis centrą Scala dream Klaipėdoje? (galimi keli atsakymai) ✪

10. Kokius jausmus sužadino Scala dream klubo reklama? ✪

11. Kaip dažnai lankotes laipiojimo uolomis centre? ✪

12. Ar esate susipažinę su Klaipėdos Scala dream klubo paslaugomis? ✪

13. Scala dream centras Jūsų nuomone, tai: ✪

14. Veiksniai, kurie paskatino pasinaudoti laipiojimo uolomis centro paslaugomis (galimi keli atsakymai): ✪

15. Kaip Jūs įvertintume kiekvieną iš šių "Scala dream" centro paslaugų? ✪

PuikiaiGeraiVidutiniškaiPatenkinamaiBlogaiNebuvau pasinaudojęs
Vienkartinis apsilankymas
Laipiojimo treniruotės
Joga
Renginiai vaikams
Renginiai suaugusiems
Kelionės į uolas
Renginiai įmonėms
Laipiojimo sienelės įrengimas

16. Kokį "Scala dream" laipiojimo uolomis centro privalumą išskirtumėte? (galimi keli atsakymai) ✪