AnastasijaTonysheva
Vieša
Pranešti

Klaipėdos laipiojimo uolomis centro "Scala dream" reklaminės veiklos efektyvumo analizė

Gerb. Respondentas,
    Lietuvos Verslo kolegijos, turizmo ir pramogų verslo industrijos III baigiamojo kurso student Anastasija. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas  – išanalizuoti laipiojimo klubo Scala dream Klaipėdoje reklaminės veiklos efektyvumą vartotojų požiūriu.
   Apklausa yra anoniminė, Jūsųatsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrime.
   Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

1. Jūsų lytis?Privalomas
2. Jūsų amžius? (Įrašykite skaičių)Privalomas
3. Kokia reklama dažniausiai atkreipia Jūsų dėmesį? (galimi keli atsakymai)Privalomas
4. Kuri reklamos forma Jūms palankiausia?Privalomas
5. Kokiu kanalu pateikiama rekalamą dažniausiai pastebite? (galimi keli atsakymai)Privalomas
6. Kuri reklama labiau įtakoja Jūsų sprendimą pirkti?Privalomas
7. Kokie reklamos bruožai dažniausiai pritraukia Jūsų dėmesį? (galimi keli atsakymai)Privalomas
8. Kaip manote kurį įmonė naudoja šį logotipą? Privalomas
9. Kaip sužinojote apie laipiojimo uolomis centrą Scala dream Klaipėdoje? (galimi keli atsakymai)Privalomas
10. Kokius jausmus sužadino Scala dream klubo reklama?Privalomas
11. Kaip dažnai lankotes laipiojimo uolomis centre?Privalomas
12. Ar esate susipažinę su Klaipėdos Scala dream klubo paslaugomis?Privalomas
13. Scala dream centras Jūsų nuomone, tai:Privalomas
14. Veiksniai, kurie paskatino pasinaudoti laipiojimo uolomis centro paslaugomis (galimi keli atsakymai):Privalomas
15. Kaip Jūs įvertintume kiekvieną iš šių "Scala dream" centro paslaugų?Privalomas
PuikiaiGeraiVidutiniškaiPatenkinamaiBlogaiNebuvau pasinaudojęs
Vienkartinis apsilankymas
Laipiojimo treniruotės
Joga
Renginiai vaikams
Renginiai suaugusiems
Kelionės į uolas
Renginiai įmonėms
Laipiojimo sienelės įrengimas
16. Kokį "Scala dream" laipiojimo uolomis centro privalumą išskirtumėte? (galimi keli atsakymai)Privalomas