Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
29
prieš daugiau nei 16m
Žymės
mokslas
vai2le
Pranešti
Pranešta
klaidinanti reklama
Ši anketa padės atskleisti vartotojų požiūrį į klaidinančia reklamą
Anketos rezultatai yra viešai prieinami
Ar per pastaruosius 12 mėn. Jums teko įsigyti prekių, kurios neatitiko apibūdinimo reklamoje?
Taip, keletą kartų
Taip, kartą
Ne, niekada
Ar sutinkate su šiais teiginiais: Dažnai reklama bandoma apgauti vartotojus?
- pasirinkti -
Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Klaidinantis teiginys reklamoje gali paveikti reklamos vartotojų sprendimus ar veiksmus
- pasirinkti -
Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Vartotojui tenka tam tikra atsakomybės dalis už reklamos interpretavimą
- pasirinkti -
Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Vartotojams trūksta žinių ir patirties
- pasirinkti -
Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Vartotojai per daug pasitiki reklama
- pasirinkti -
Visiškai sutinku
Sutinku
Nežinau
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Ar perkant prekes bei paslaugas, teko susidurti su šiomis situacijomis: Nenurodoma esminė informacij
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Informacija apie prekes ir paslaugas pateikiama ne laiku
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Pastebite, kad esminė informacija apie prekę arba paslaugą pateikiama neaiškiai, neįskaitomai
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Pastebite melagingą informacija apie produkto savybes, prieinamumą,naudingumą, sudėtį
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Pastebite klaidinančią etiketę ant įsigyto daikto ar produkto
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Teigiama, jog produktas „nemokamas“, „už dyką“ tačiau vėliau už kažką turite mokėti
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Sudaromas įspūdis, kad prekė pasižymi ypatingomis savybėmis, nors iš tiesų jos yra menkavertės
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Pateikiamas apgaulingas pareiškimas, kad gaminį bus galima įsigyti tik per ribotą laikotarpį
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Sudaromas įspūdis, kad vienos ar kitos prekės privalumai būdingi tik relamuojamos firmos gaminiui
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Pritraukiamas pirkėjų dėmesys, o paskui parduodamos kitos prekės ar paslaugos
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Reklamoje minimos gerosios produkto savybės, bet nenurodoma informacija apie produkto kenksmingumą
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Reklamuojant produktą, sudaromas įspūdis, kad žinomas asmuo ar organizacija naudoja šią prekę
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Sudaromas įspūdis, kad prekė turi būtinų, naudingų ar ypatingų žmogui ir jo aplinkai savybių
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Sudaromas klaidingas įspūdis, kad gavote arba gausite dovanų, kai iš tiesų nėra jokios dovanos
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Kviečiama skambinti kokia nors brangiai kainuojančia telefono linija ir už tai jiems žadami prizai
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Vartojamos dviprasmybės, galinčios lengvai suklaidinti vartotojus
TAIP, daug kartų
TAIP, kartą
NE
Jūsų nuomone, kas yra atsakingas už tai, kad vartotojo nepasiektų klaidinanti reklama
Reklamos užsakovas
Reklamos gamintojas
Reklamos skleidėjas
Visuomenė
Vyriausybė
Kas yra svarbiausia, siekiant užtikrinti vartotojų apsaugą nuo klaidinančios reklamos
Didesnės baudos, kurios turėtų didesni prevencinį poveikį
Aktyvesnis vartotojų informavimas ir švietimas
Įmonių socialinės atsakomybės ir sąžiningos verslo praktikos skatinimas
Jūsų lytis:
Moteris
Vyras
Jūsų amžius:
Iki 25m.
25-50m.
Virš 50m.
Jūsų išsilavinimas:
Vidurinis
Aukštesnysis
Nebaigtas aukštasis
Aukštasis
Siųsti atsakymą