klaidinanti reklama

Ši anketa padės atskleisti vartotojų požiūrį į klaidinančia reklamą

Ar per pastaruosius 12 mėn. Jums teko įsigyti prekių, kurios neatitiko apibūdinimo reklamoje?

Ar sutinkate su šiais teiginiais: Dažnai reklama bandoma apgauti vartotojus?

Klaidinantis teiginys reklamoje gali paveikti reklamos vartotojų sprendimus ar veiksmus

Vartotojui tenka tam tikra atsakomybės dalis už reklamos interpretavimą

Vartotojams trūksta žinių ir patirties

Vartotojai per daug pasitiki reklama

Ar perkant prekes bei paslaugas, teko susidurti su šiomis situacijomis: Nenurodoma esminė informacij

Informacija apie prekes ir paslaugas pateikiama ne laiku

Pastebite, kad esminė informacija apie prekę arba paslaugą pateikiama neaiškiai, neįskaitomai

Pastebite melagingą informacija apie produkto savybes, prieinamumą,naudingumą, sudėtį

Pastebite klaidinančią etiketę ant įsigyto daikto ar produkto

Teigiama, jog produktas „nemokamas“, „už dyką“ tačiau vėliau už kažką turite mokėti

Sudaromas įspūdis, kad prekė pasižymi ypatingomis savybėmis, nors iš tiesų jos yra menkavertės

Pateikiamas apgaulingas pareiškimas, kad gaminį bus galima įsigyti tik per ribotą laikotarpį

Sudaromas įspūdis, kad vienos ar kitos prekės privalumai būdingi tik relamuojamos firmos gaminiui

Pritraukiamas pirkėjų dėmesys, o paskui parduodamos kitos prekės ar paslaugos

Reklamoje minimos gerosios produkto savybės, bet nenurodoma informacija apie produkto kenksmingumą

Reklamuojant produktą, sudaromas įspūdis, kad žinomas asmuo ar organizacija naudoja šią prekę

Sudaromas įspūdis, kad prekė turi būtinų, naudingų ar ypatingų žmogui ir jo aplinkai savybių

Sudaromas klaidingas įspūdis, kad gavote arba gausite dovanų, kai iš tiesų nėra jokios dovanos

Kviečiama skambinti kokia nors brangiai kainuojančia telefono linija ir už tai jiems žadami prizai

Vartojamos dviprasmybės, galinčios lengvai suklaidinti vartotojus

Jūsų nuomone, kas yra atsakingas už tai, kad vartotojo nepasiektų klaidinanti reklama

Kas yra svarbiausia, siekiant užtikrinti vartotojų apsaugą nuo klaidinančios reklamos

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą