Kainos nuolaidos formos įtaka vartotojų suvokimui ir ketinimui pirkti

Sveiki, esame 3 kurso Vilniaus universiteto studentai. Atliekame tyrimą apie vartotojo suvokimą ir ketinimą pirkti pamačius to pačio dydžio nuolaidą pateiktą skirtingomis formomis. 

Apklausoje pateikiami du produktai: hedonistinis produktas - šokoladas, ir utilitarinis produktas - telefonas. 


Dėkojame už jūsų atsakymus!

Jūsų lytis:

Jūsų amžius?

Kuo Jūs užsiimate, kas esate?

Jūsų pajamos

Išsilavinimas

Jūs užsukate į parduotuvę ir joje pamatote, kad šokoladą, kuris kainavo 2 eur, dabar galite nusipirkti už 1,60 eur. Žemiau surašyti būdvardžiai apibūdina skirtingas emocijas. Įvertinkite, kaip jaučiatės, kai pamatote kainos pasiūlymą (1 -visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku)

Įvertinkite savo ketinimą pirkti nurodytą prekę (1-visiškai nesutinku, 5-visiškai sutinku)

Jūs užsukate į parduotuvę ir joje pamatote, kad telefoną, kuri kainavo 900 eur, dabar galite nusipirkti už 720 eur. Žemiau surašyti būdvardžiai apibūdina skirtingas emocijas. Įvertinkite, kaip jaučiatės, kai pamatote kainos pasiūlymą (1 -visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku)

Įvertinkite savo ketinimą pirkti nurodytą prekę (1-visiškai nesutinku, 5-visiškai sutinku)

Jūs užsukate į parduotuvę ir joje pamatote, kad šokoladą, kuris kainavo 2 eur, dabar galite nusipirkti su 20% nuolaida. Žemiau surašyti būdvardžiai apibūdina skirtingas emocijas. Įvertinkite, kaip jautėtės, kai pamatėte kainos pasiūlymą (1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku)

Įvertinkite savo ketinimą pirkti nurodytą prekę (1-visiškai nesutinku, 5-visiškai sutinku)

Jūs užsukate į parduotuvę ir joje pamatote, kad telefoną, kuris kainavo 900 eur, dabar galite nusipirkti su 20% nuolaida. Žemiau surašyti būdvardžiai apibūdina skirtingas emocijas. Įvertinkite, kaip jautėtės, kai pamatėte kainos pasiūlymą (1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku)

Įvertinkite savo ketinimą pirkti nurodytą prekę (1-visiškai nesutinku, 5-visiškai sutinku)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą