Ką mados prekės ženklas kalba socialiniuose tinkluose?

 

Gerbiamas Respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, Kūrybinių industrijų fakulteto, kūrybos visuomenės komunikacijos, magistro studijų programos studentė. Rengdama baigiamąjį magistro darbą vykdau tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti mados vartotojų požiūrį į mados komunikacijos priemones bei lietuviškų prekės ženklų komunikacijos efektyvumą socialiniuose tinkluose.

Maloniai kviečiu Jus sudalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė man labai svarbi, nagrinėjant didėjantį mados komunikacijų priemonių populiarumą.

Anketa anoniminė, visi duomenys bus naudojami tik mokslo tikslais.

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar domitės mada?

Kokius drabužius dažniausiai dėvite? (galimi keli variantai)

Ar atsižvelgiate į prekės ženklą prieš pirkdami drabužį?

Kokiomis aplinkybėmis priimate sprendimą įsigyti naują drabužį? (pažymėti ne daugiau kaip 3 atsakymus)

Ar sutinkate su teiginiu, jog mada formuoja tam tikrą gyvenimo stilių?

Jūsų nuomone, ar masinis vienodų mados produktų vartojimas naikina išskirtinį asmens skonį?

Ar Jums atpažįstami šie mados prekių ženklai? (socialiniuose tinkluose)

Ar Jums atpažįstami šie mados prekių ženklai? (socialiniuose tinkluose)
Matytas logotipasGirdėtas pavadinimasPrekės ženklas man nežinomas
Adatytė
Atsikeli ir varai
Chuwak
D.EFECT
Kūtvėla
labadiena
Mė0
Naked Bruce
nešalta
Rūkė
Šarka daiktų kelionės
Tašku
Tram Trys
Unlabel
2ru2ra

Ar esate pirkęs nors vieną iš šių madoje esančių prekinių ženklų?

Vieną iš šių prekės ženklų norėčiau įsigyti, nes...

Kas Jums svarbiausia perkant vardinį gaminį?

Labai svarbuSvarbuNeturi reikšmėsNesvarbu
Prekės ženklas
Kokybė
Kaina
Modelis, dizainas
Mada
Prestižas
Originalumas
Saviraiška
Praktiškumas, patogumas
Kita

Kuri iš šių nuotraukų Jus labiau skatina įsigyti prekę?

Kuri iš šių nuotraukų Jus labiau skatina įsigyti prekę?

Kaip dažnai lankotės socialiniuose tinluose?

kartą per savaitękartą per dienąkelis kartus per dienąnuolatnesilankau
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube

Kas skatina „pamėgti“ mados prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle Facebook?

Kaip dažnai įsigyjate prekę, susipažinęs su prekės ženklu Facebook tinkle?

Ar patys ieškote informacijos apie naujus prekės ženklus Facebook tinkle?

Kaip manote, ar prekės ženklų istorijos turi įtakos prekės ženklo populiarumui?

Ar prekės ženklų dalyvavimas projektuose, akcijose, kūrybinėse dirbtuvėse, remiant renginius skatina labiau domėtis jų produktais?

Iš Socialinių tinklų išsiaiškinu:

Nėra informacijosNepakanakmai informacijosPatenkinamaiPakankamai informacijosSuteikia informaciją
Prekės ženklo istoriją
Prekės kainą
Prekės kokybę
Prekės populiarumą
Nieko neišsiaiškinu

Su kuo Jums asocijuojasi šių prekių ženklų produktai?

Su kuo Jums asocijuojasi  šių prekių ženklų produktai?
ABC
Prabanga
Stiliumi
Nerūpestingu gyvenimu
Gėda
Arogancija
Paviršutiniškumu
Seksualumu
Priklausomybe
Unikalumu/išskirtinumu
Kelia teigiamas emocijas

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų išsilavinimas?

Šiuo metu Jūs:

Jūsų pajamos per mėnesį

Gyvenamoji vieta?