Jonavos baseino marketingo komunikacija socialiniuose tinkluose

Gerb. respondente, Vytauto Didžiojo universiteto, Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas įvertinti Jonavos baseino vykdomą marketingo komunikaciją socialiniuose tinkluose. Tyrimo metu surinkti duomenys bus apibendrintai panaudoti baigiamajame darbe.

    Anketa yra ANONIMINĖ. Jūsų atsakymai bus pateikti apibendrintai ir į juos bus atsižvelgta pateikiant sprendimus Jonavos baseino marketingo komunikacijai socialiniuose tinkluose gerinimui.


Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų amžius:

Užimtumas

Gyvenama vieta:

Kiek valandų per dieną vidutiniškai praleidžiate naudodamiesi internetu? (galimas vienas atsakymo variantas)

Kokius socialinius tinklus dažniausiai naudojate? (įvertinkite kiekvieną , kur 1 – nenaudoju, 2 – naudoju rečiau nei kartą per savaitę, 3 – naudoju kartą per savaitę, 4 – naudoju du tris kartus per savaitę, 5 – naudoju kasdien daugiau nei 1 val.)

NenaudojuNaudoju rečiau nei kartą per savaitęNaudoju kartą per savaitęNaudoju du tris kartus per savaitęNaudoju kasdien daugiau nei 1 val.
Facebook
Instagram
Linkedin
Tik Tok
Twitter
Youtube
Pinterest
Whats App
Spotify

Ar jūs sekate kokius nors paslaugų ar prekių ženklų ženklus savo socialinių tinklų paskyrose?

Kuris iš šių dalykų gali turėti įtakos jūsų sprendimui pirkti paslaugą ar produktą? (įvertinkite pateiktus atsakymo variantus kiekvienoje eilutėje, kur 1- visiškai neturi įtakos, 2 – neturi įtakos, 3- nei turi, nei neturi įtakos, 4 – turi įtakos, 5- turi labai stiprią įtaką)

Visiškai neturi įtakosNeturi įtakosNei turi, nei neturi įtakosTuri įtakosTuri labai stiprią įtaką
Paslaugos ar prekės ženklo žinomumas arba žinojimas
Ankstesnė patirtis
Informacija iš interneto (pvz.: apžvalgos, forumai)
Informacija iš žiniasklaidos (pvz.: televizijos, žurnalų)
Informacija iš draugų ir šeimos narių
Matyta reklama
Nuomonės formuotojų (influencerių) rekomendacijos
Kiti (nurodykite)

Ar kada nors naudojotės Jonavos baseino paslaugomis? (atsakius „Ne“ anketos pildymas yra baigtas)

Kur dažniausiai pastebite Jonavos baseino paslaugų reklamas? (įvertinkite kiekvieną žemiau įvardintą kanalą nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
El. pašto naujienlaiškiai
Facebook
Instagram
Tik Tok
Linkedin
Youtube
Jonavos baseino internetinė svetainė
Baneriai kitose interneto svetainėse
Kita

Ar prieš naudodamiesi Jonavos baseino paslaugomis skaitote atsiliepimus ir komentarus internete?

Ar sutinkate, kad atsiliepimai, komentarai ir įrašai apie Jonavos baseino paslaugas socialiniuose tinkluose turi įtakos jūsų apsisprendimui naudoti jų paslaugomis?

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su Jonavos baseino marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose turiniu

Visiškai sutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Jonavos baseino informacija patalpinta socialiniuose tinkluose yra tikslinga, naudinga, patikima
Jonavos baseino informacija patalpinta socialiniuose tinkluose yra nuolat atnaujinama
Jonavos baseino informacija patalpinta socialiniuose tinkluose esant poreikiui yra pakartojama
Jonavos baseino informacija apie teikiamas paslaugas yra vienodai pateikiama visuose socialiniuose tinkluose
Jonavos baseino socialiniuose tinkluose aš randu visą man reikalingą ir vertingą informaciją apie teikiamas paslaugas
Jonavos baseino informacija, kuri perduodama socialiniuose tinkluose visada prieinama
Esu patenkintas (-a), kad Jonavos baseino socialiniuose tinkluose informacija apie teikiamas paslaugas pateikiama įvairiomis formomis (rašytine, vaizdine, video ir kt.)
Esu patenkintas (-a), kad Jonavos baseino naudojami socialiniai tinklai yra tarpusavyje bendrinami ir juose galima rasti papildomos reikalingos informacijos apie teikiamas paslaugas
Dėl kuriamo Jonavos baseino turinio visada socialinius tinklus naudoju pakartotinai
Socialiniuose tinkluose talpinamas turinys yra neįprastas ir išskirtinis
Perskaičius naudingą Jonavos baseino informaciją socialiniuose tinkluose dažnai pasidalinu su draugais

Įvertinkite Jonavos baseino komunikuojamo turinio pobūdžio poveikį apsisprendimui naudotis teikiamomis paslaugomis (kur 1 – visiškai neturi poveikio, 2 – neturi poveikio, 3 – nei turi, nei neturi poveikio, 4 – turi poveikį, 5 – turi labai stiprų poveikį)

Visiškai neturi poveikioNeturi poveikioNei turi, nei neturi poveikioTuri poveikįTuri labai stiprų poveikį
Įrašai socialiniuose tinkluose
Trumpalaikiai „Story“, įrašai “Intagram“ ar „Facebook“ platformose
Vaizdinė medžiaga per „Instagram“, „Reals“
Vaizdinė medžiaga per „Tik Tok“
Kita

Kada peržiūrite Jonavos baseino patalpintą informacinį turinį?