Jonavos baseino marketingo komunikacija socialiniuose tinkluose

Gerb. respondente, Vytauto Didžiojo universiteto, Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas įvertinti Jonavos baseino vykdomą marketingo komunikaciją socialiniuose tinkluose. Tyrimo metu surinkti duomenys bus apibendrintai panaudoti baigiamajame darbe.

    Anketa yra ANONIMINĖ. Jūsų atsakymai bus pateikti apibendrintai ir į juos bus atsižvelgta pateikiant sprendimus Jonavos baseino marketingo komunikacijai socialiniuose tinkluose gerinimui.


Jūsų lytis:

Jūsų išsilavinimas:

Kita

  1. Aukstesnysis
  2. Technikumas
  3. Magistras
  4. Aukštesnysis
  5. Dr. laipsnis
  6. Pagrindinis
  7. Vidurinis ir Gimnazinis
  8. Studentė
  9. Aukštesnysis
  10. Vidurinis plius profesinis
…Daugiau…

Jūsų amžius:

Užimtumas

Gyvenama vieta:

Kiek valandų per dieną vidutiniškai praleidžiate naudodamiesi internetu? (galimas vienas atsakymo variantas)

Kokius socialinius tinklus dažniausiai naudojate? (įvertinkite kiekvieną , kur 1 – nenaudoju, 2 – naudoju rečiau nei kartą per savaitę, 3 – naudoju kartą per savaitę, 4 – naudoju du tris kartus per savaitę, 5 – naudoju kasdien daugiau nei 1 val.)

Ar jūs sekate kokius nors paslaugų ar prekių ženklų ženklus savo socialinių tinklų paskyrose?

Kuris iš šių dalykų gali turėti įtakos jūsų sprendimui pirkti paslaugą ar produktą? (įvertinkite pateiktus atsakymo variantus kiekvienoje eilutėje, kur 1- visiškai neturi įtakos, 2 – neturi įtakos, 3- nei turi, nei neturi įtakos, 4 – turi įtakos, 5- turi labai stiprią įtaką)

Ar kada nors naudojotės Jonavos baseino paslaugomis? (atsakius „Ne“ anketos pildymas yra baigtas)

Kur dažniausiai pastebite Jonavos baseino paslaugų reklamas? (įvertinkite kiekvieną žemiau įvardintą kanalą nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku)

Ar prieš naudodamiesi Jonavos baseino paslaugomis skaitote atsiliepimus ir komentarus internete?

Ar sutinkate, kad atsiliepimai, komentarai ir įrašai apie Jonavos baseino paslaugas socialiniuose tinkluose turi įtakos jūsų apsisprendimui naudoti jų paslaugomis?

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su Jonavos baseino marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose turiniu

Įvertinkite Jonavos baseino komunikuojamo turinio pobūdžio poveikį apsisprendimui naudotis teikiamomis paslaugomis (kur 1 – visiškai neturi poveikio, 2 – neturi poveikio, 3 – nei turi, nei neturi poveikio, 4 – turi poveikį, 5 – turi labai stiprų poveikį)

Kada peržiūrite Jonavos baseino patalpintą informacinį turinį?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą