Išpardavimų akcijų poveikis vartotojų apsisprendimui pirkti

Anketa yra skirta ištirti išpardavimų akcijų poveikį vartotojų apsisprendimui pirkti. Jos duomenys bus panaudoti rinkodaros tyrimo namų darbe, kurį atlieka VDU studentės
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar perkate išpardavimų akcijų metu?

2. Kodėl neperkate išpardavimų akcijų metu?

3. Kaip dažnai per metus perkate išpardavimų akcijų metu?

4. Ar laukiate išpardavimo akcijos norėdami pigiau įsigyti prekę?

5. Kokiu būdu dažniausiai sužinote apie naują išpardavimų akciją?(galite pasirinkti kelis variantus)

6. Išgirdę apie naują išpardavimo akciją, Jūs:

Įrašykite savo varianta į 6 klausimą

7. Kuo Jus vilioja išpardavimų akcijos? (galite pasirinkti kelis variantus)

Įrašykite savo varianta į 7 klausimą

8. Ko tikitės iš prekės įsigytos išpardavimų akcijų metu?(galite pasirinkti kelis variantus)

Įrašykite savo varianta į 8 klausimą

9. Ar esate patenkinti išpardavimų akcijų metų įsigytomis prekėm?

10. Ar visų parduotuvių organizuojamos išpardavimų akcijos Jus vilioja vienodai?

11.Kokio tipo parduotuvių išpardavimų akcijos Jus vilioja labiausiai?

12. Ar išpardavimų akcijų reklamose skelbiamos prekių kainos atitinka realybę?

13. Ar išpardavimų akcijos reklama daro įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti?

14. Išpardavimų akcijos – tai pardavėjo noras parduoti nuo seno prekyboje užsigulėjusias prekes

15. Išpardavimų akcijos–tai pardavėjo reklaminis triukas, siekiant paveikti pirkėja ateiti ir pirkti

16. Išpardavimų akcijos – tai Pardavėjo noras padėti neturtingiems pirkėjams įsigyti norimų prekių

17. Išpardavimų akcijos – tai tik reklama ir jokių nuolaidų

18. Išpardavimų akcijos – tai noras atkreipti dėmesį į mažai žinomus prekių ženklus

19. Ar išpardavimų akcijų metu perkate produktus su mažai jums žinomu prekių ženklus?

20. Jūsų asmeninė nuomonė apie parduotuvių vykdomas išpardavimų akcijas:

Įrašykite savo varianta į 20 klausimą

21. Jūsų pagrindinis užsiėmimas?

22. Jūsų lytis