Išpardavimų akcijų poveikis vartotojų apsisprendimui pirkti
Anketa yra skirta ištirti išpardavimų akcijų poveikį vartotojų apsisprendimui pirkti. Jos duomenys bus panaudoti rinkodaros tyrimo namų darbe, kurį atlieka VDU studentės
Rezultatai yra viešai prieinami
1. Ar perkate išpardavimų akcijų metu?
Taip (Jei Jūs pasirinkote šį atsatymą toliau atsakinėkite nuo 3 klausimo)
Ne (Jei Jūs pasirinkote šį atsakymą toliau atsakykite tik į 2 klausimą)
2. Kodėl neperkate išpardavimų akcijų metu?
3. Kaip dažnai per metus perkate išpardavimų akcijų metu?
1-2 kartus
3-4 kartus
Dažniau
4. Ar laukiate išpardavimo akcijos norėdami pigiau įsigyti prekę?
Taip
Ne
Kartais
5. Kokiu būdu dažniausiai sužinote apie naują išpardavimų akciją?(galite pasirinkti kelis variantus)
Iš draugų, pažįstamų, giminaičių
Perskaitote spaudoje arba reklaminėse brošiūrose
Pamatote televizijos reklamose
Sezono pabaigoje patys einate į parduotuvę patikrinti, ar jau prasidėjo išpardavimo akcija
6. Išgirdę apie naują išpardavimo akciją, Jūs:
Iš karto vykstate į akciją paskelbusią parduotuvę
Pasinaudojate akcija tik atsitiktinai atsidūrę parduotuvėje
Tik esant ypatingoms akcijoms vykstate į akciją paskelbusią parduotuvę
Kita (savo varianta pateikite žemiau)
Įrašykite savo varianta į 6 klausimą
7. Kuo Jus vilioja išpardavimų akcijos? (galite pasirinkti kelis variantus)
Žemomis kainomis
Parduotuvėje esančių žmonių skaičiumi
Prekių asortimentu
Kita (savo varianta pateikite žemiau)
Įrašykite savo varianta į 7 klausimą
8. Ko tikitės iš prekės įsigytos išpardavimų akcijų metu?(galite pasirinkti kelis variantus)
Kad prekės kokybė bus tokia pati kaip ir neakcijinių prekių
Kad prekė atitiks lūkesčius
Kad rasiu kur pritaikyti prekę
To paties, kaip ir iš visų prekių
Kita (savo varianta pateikite žemiau)
Įrašykite savo varianta į 8 klausimą
9. Ar esate patenkinti išpardavimų akcijų metų įsigytomis prekėm?
Taip
Ne
Kartais
10. Ar visų parduotuvių organizuojamos išpardavimų akcijos Jus vilioja vienodai?
Taip
Ne
11.Kokio tipo parduotuvių išpardavimų akcijos Jus vilioja labiausiai?
Maisto, ūkinių ir namų apyvokos prekių
Batų
Drabužių
Buitinės technikos
12. Ar išpardavimų akcijų reklamose skelbiamos prekių kainos atitinka realybę?
Taip
Ne
Kartais
13. Ar išpardavimų akcijos reklama daro įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti?
Taip
Ne
Kartais
14. Išpardavimų akcijos – tai pardavėjo noras parduoti nuo seno prekyboje užsigulėjusias prekes
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
15. Išpardavimų akcijos–tai pardavėjo reklaminis triukas, siekiant paveikti pirkėja ateiti ir pirkti
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
16. Išpardavimų akcijos – tai Pardavėjo noras padėti neturtingiems pirkėjams įsigyti norimų prekių
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
17. Išpardavimų akcijos – tai tik reklama ir jokių nuolaidų
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
18. Išpardavimų akcijos – tai noras atkreipti dėmesį į mažai žinomus prekių ženklus
Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
19. Ar išpardavimų akcijų metu perkate produktus su mažai jums žinomu prekių ženklus?
Taip
Ne
Kartais
20. Jūsų asmeninė nuomonė apie parduotuvių vykdomas išpardavimų akcijas:
Pasijuntate apgautas, nes žadėtų prekių nerandate ar kokybė būna abejotina
Puiki galimybė įsigyti norimą prekę pigiau
Išleidžiate daugiau pinigų įsigydamas akcijinių prekių, kurių dažnai nepanaudojate
Kita (savo varianta pateikite žemiau)
Įrašykite savo varianta į 20 klausimą
21. Jūsų pagrindinis užsiėmimas?
Dirbu
Studijuoju ir dirbu
Mokausi/studijuoju
Bedarbis (ė)
22. Jūsų lytis
Vyras
Moteris
Pateikti