Internetinės reklamos poveikis žmogui

Sveiki,

Esu MRU Komunikacijos ir kūrybinių industrijų IV kurso studentė. Šiuo metu rašau bakalaurinį darbą ir atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie internetinę reklamą. Jūsų nuomonė man yra labai svarbi, tad kviečiu atlikti trumpą anoniminę apklausą - užtruksite tik keletą minučių.

Ačiū už skirtą laiką! 

Internetinės reklamos poveikis žmogui
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Jūsų lytis

2. Jūsų amžius?

3. Jūsų socialinė padėtis?

4. Reklama internete, ar dažnai ją pastebite?

5. Ar jus erzina internetinės reklamos?

6. Kokiu atveju Jūsų reklamos neerzina?

7. Kur dažniausiai pastebite internetinę reklamą? Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 7, (kur 1 – visiškai nepastebiu, 7 – labiausiai pastebiu)

1
2
3
4
5
6
7
Socialiniuose tinkluose
„Youtube“ kanale
Internetiniuose tinklapiuose iššokantys baneriai
Mobiliosiose aplikacijose
interneto paieškos sistemose
el. pašto dėžutėse

8. Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 7 kokia reklama Jus labiausiai sudomina , (kur 1 – visiškai nesudomina, 7 – labiausiai sudomina)

1
2
3
4
5
6
7
Vaizdinė reklama (perteikia savo pranešimą vizualiai naudojant tekstą, logotipus, animaciją, vaizdo klipus, fotografijas ir kitus paveikslėlius.)
Iškylanti reklama (iššokanti naujame lange, paslėpia tinklalapio lankytojo skaitomą informaciją.)
Naujienų skelbimai ( paprastai talpinami socialiniuose tinkluose, gali reklamuoti produktą, programėlę, verslo ar asmeninę paskyrą.)
Paieškos skelbimai (Paieškos skelbimai arba mokama reklama paieškos sistemose, kuri leidžia reklamuotojams patekti į pirmą puslapį.)
Mobiliosios reklamos (skelbimai pritaikyti programėlėms arba žaidimams.)
Tradicinė reklama ( Tradicinė reklama buvo pirmoji reklaminių juostų forma, nustatyta tam tikra vieta tinklapyje.)
Reklaminės juostos ( grafiniai skelbimai rodomi tinklapyje įtraukiant vaizdo, garso, animacijos formas, arba kitus interaktyvius elementus.)
El. pašto reklama (reklamos kopija apimanti visą elektroninį pašto turinį arba elektroninio pašto pranešimų dalį.)

9. E.parduotuvės puslapyje pirmiausia jūs atkreipiate dėmesį į:

10. Į kokias logotipo spalvas labiausiai atkreipiate dėmesį?

11. Ar dažnai perkate e.parduotuvėse?

12. Dažniausiai perkami produktai e.parduotuvėse

13. Jūsų apsisprendimą pirkti labiausiai lemia? Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 7, (kur 1 – visiškai nelemia, 7 – labiausiai lemia)

1
2
3
4
5
6
7
Prekių kokybė
Prekių kaina
Mados tendencijos
Rekomendacijos
Šalis kurioje pagamintas produktas, prekė
Įpakavimas
Prekinis ženklas
Reklama