Internetinės reklamos poveikis žmogui

Sveiki,

Esu MRU Komunikacijos ir kūrybinių industrijų IV kurso studentė. Šiuo metu rašau bakalaurinį darbą ir atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie internetinę reklamą. Jūsų nuomonė man yra labai svarbi, tad kviečiu atlikti trumpą anoniminę apklausą - užtruksite tik keletą minučių.

Ačiū už skirtą laiką! 

Internetinės reklamos poveikis žmogui

1.Jūsų lytis

2. Jūsų amžius?

3. Jūsų socialinė padėtis?

4. Reklama internete, ar dažnai ją pastebite?

5. Ar jus erzina internetinės reklamos?

6. Kokiu atveju Jūsų reklamos neerzina?

Kitas variantas

  1. Kai idomus stilius

7. Kur dažniausiai pastebite internetinę reklamą? Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 7, (kur 1 – visiškai nepastebiu, 7 – labiausiai pastebiu)

8. Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 7 kokia reklama Jus labiausiai sudomina , (kur 1 – visiškai nesudomina, 7 – labiausiai sudomina)

9. E.parduotuvės puslapyje pirmiausia jūs atkreipiate dėmesį į:

10. Į kokias logotipo spalvas labiausiai atkreipiate dėmesį?

Kitas variantas

  1. kaip jos dera tarpusavyje, pats logotipo dizainas
  2. I rozine
  3. Sudinas klausimas
  4. I gera logotipa spalva neturi reiksmes
  5. Spalva neturi reikšmės
  6. melyna
  7. Spalvos neturi itakos logo pastabumui, pastebiu tuos, kuriuos zinau

11. Ar dažnai perkate e.parduotuvėse?

12. Dažniausiai perkami produktai e.parduotuvėse

Kitas variantas

  1. Papuošalai
  2. Neapsipirkineju.
  3. kontaktiniai lęšiai
  4. grožio priemonės, smulkios buities prekės, knygos
  5. šiaip įvairūs daiktai, aksesuarai
  6. Maisto papildai, drabužiai, prekės elektroninei cigaretei
  7. Buitinės prekės, kosmetika

13. Jūsų apsisprendimą pirkti labiausiai lemia? Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 7, (kur 1 – visiškai nelemia, 7 – labiausiai lemia)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą