UserGintare7
Results52
Vieša
Pranešti

Internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Gerb. Respondente,

Esu verslo vadybos fakulteto, bakalauro studijų programos, trečio kurso studentė. Kviečiu sudalyvauti apklausoje, kurios tikslas - išsiaiškinti klientų aptarnavimo kokybę pasirinktoje organizacijoje. Anketa bus anoniminė, o gauti duomenys bus panaudoti tik apibendrinti. Būčiau labai dėkinga, jeigu skirtumėte kelias minutes savo brangaus laiko šiai apklausai atlikti.

 

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pic
1. Ar apsiperkate „Pigu.lt“ internetinėje ar fizinėje parduotuvėje? (Pasirinkus atsakymą Ne, prašau iškart pereiti prie klausimo pažymėto 10 Nr.)
2. Kokioje parduotuvėje apsiperkate dažniausiai?
3. Kaip vertinate „Pigu.lt“ kainos ir aptarnavimo kokybės santykį?
4. Ar Jūsų lūkesčius pateisino aptarnavimo sąlygos?
5. Įvertinkite sekančius kriterijus
Labai blogaiBlogaiPatenkinamaiGeraiLabai gerai
Aptarnavimo kokybė
Aptarnavimo laikas
Aptarnaujančio personalo kompetetingumas
Iškilusių problemų sprendimo efektyvumas
6. Ar teko susidurti su kokiomis problemomis prekinantis „Pigu.lt“ parduotuvėje?
7. Jei teko, kokios tai buvo problemos?
8. Remdamiesi aptarnavimo patirtimi, ar rekomenduotumėte „Pigu.lt“ parduotuvę?
9. Jūsų nuomone, klientų aptarnavimo kokybę įmonėje galima pagerinti
NesutinkuIš dalies nesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuIš dalies sutinkuSutinku
Mokymų organizavimu
Piniginiai priedai
Slapto pirkėjo tyrimas
Darbuotojų motyvacinės sistemos
Ryšių su klientais palaikymas
Kokybės gerinimo galimybė per klientų pasitenkinimo tyrimus
Žinant savo klientų lūkesčius
10. Apibūdinkite kas lemia Jūsų sprendimą pirkti ar nepirkti „Pigu.lt“ ?
11. Jūsų lytis?
12. Jūsų amžius?