Internetinės bankininkystės vartotojų tyrimo anketa

Anketos pagalba yra tiriama internetinės bankininkystės vartotojų lojalumo formavimasis. Gauti rezultatai bus panaudoti magistrinio darbo išvadų formavimui. Anketa skirta tik tiems, kurie naudojasi internetine bankininkyste.

Jūsų amžius metais:

Jūsų lytis:

Kelių bankų paslaugomis naudojatės?

Kurio banko paslaugomis naudojatės daugiausiai?

Kiek metų naudojatės šio banko paslaugomis?

Ar esate pakeitę savo pagrindinį banką?

Jei taip, tai kokia buvo pagrindinė priežastis?

Kaip dažnai lankotės banko skyriuje? (vidutinis skaičius per metus)

Kaip dažnai naudojatės internetinės bankininkystės paslauga?

Kuriomis banko paslaugomis naudojatės?

Kokias atliekate operacijas internetinės bankininkystės pagalba?

Internetinė bankininkystė palengvina naudojimąsi banko paslaugomis

Aš esu patenkintas savo pagrindinio banko internetinės bankininkystės paslaugomis

Aš rekomenduočiau draugams savo internetinės bankininkystės paslaugas

Tikiu, kad mano interneto bankas vykdo savo įsipareigojimus man

Pasitikiu mano interneto banko saugumo sprendimais

Mano interneto banką yra paprasta naudoti ir jame yra paprasta navigacija

Mano internetinis bankas atitinka mano lūkesčius

Mano internetinio banko įvaizdis yra geras ir teigiamas

Mano šeimos ir draugų nuomonės įtakoja banko pasirinkimą

Mano bankas teikia geras internetinės bankininkystės paslaugas

Aš galiu pranešti apie internetinės bankininkystės sutrikimus klientų pagalbos centrui

Aš galiu individualizuoti (keisti išvaizdą ir pan.) savo internetinį banką

Aš galiu lengvai pakeisti savo internetinį banką kitu

Man nėra sunku išmokti naudotis nauja internetiniu banko sąsaja

Aš naudojuos savo internetiniu banku, nes jis man tinka labiausiai

Mano internetinis bankas siūlo paslaugas, kurių tikiuosi gauti

Mano internetinis bankas atlieka operacijas ir kitas paslaugas kaip planuota

Mano internetinis bankas duoda atsakymus į lengvus klausimus tiesiogiai internetiniame puslapyje

Aš galiu naudotis savo internetiniu banku bet kur, kur yra interneto prieiga

Aš galiu naudotis internetu 24 valandas per parą

Aš galiu kreiptis į savo internetinio banko klientų pagalbos liniją 24 valandas per parą

Kokia pagrindinė priežastis, kad liekate savo pagrindinio banko klientu?

  1. pripratimas, kiti bankai siūlotokias pat paslaugas
  2. neturiu nusiskundimu, nera iskulusiu problemu
  3. nes jis patikimas ir greitai priima
  4. Patogumas.
  5. nėra priežasčių keisti
  6. Man jis patinka, esu pripratusi prie jo valdymo.
  7. Kokybė
  8. Turiu paėmusi iš šio banko paskolą, todėl privalėjau pervesti į šį banką savo atlyginimą. Dar turiu alternatyvų internetinį banką "Swedbanke", į kurį prašau man pervesti visus papildomai uždirbtus pinigus. Jei einamojoje sąskaitoje neturiu pinigų, nėra prasmės naudotis to banko internetine bankininkyste ...
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą