Internetinės bankininkystės vartotojų tyrimo anketa
Anketos pagalba yra tiriama
internetinės bankininkystės
vartotojų lojalumo
formavimasis. Gauti
rezultatai bus panaudoti
magistrinio darbo išvadų
formavimui. Anketa skirta tik
tiems, kurie naudojasi
internetine bankininkyste.
Jūsų amžius metais:
Jūsų lytis:
Kelių bankų paslaugomis naudojatės?
Kurio banko paslaugomis naudojatės daugiausiai?
Kiek metų naudojatės šio banko paslaugomis?
Ar esate pakeitę savo pagrindinį banką?
Jei taip, tai kokia buvo pagrindinė priežastis?
Kaip dažnai lankotės banko skyriuje? (vidutinis skaičius per metus)
Kaip dažnai naudojatės internetinės bankininkystės paslauga?
Kuriomis banko paslaugomis naudojatės?
Kokias atliekate operacijas internetinės bankininkystės pagalba?
Internetinė bankininkystė palengvina naudojimąsi banko paslaugomis
Aš esu patenkintas savo pagrindinio banko internetinės bankininkystės paslaugomis
Aš rekomenduočiau draugams savo internetinės bankininkystės paslaugas
Tikiu, kad mano interneto bankas vykdo savo įsipareigojimus man
Pasitikiu mano interneto banko saugumo sprendimais
Mano interneto banką yra paprasta naudoti ir jame yra paprasta navigacija
Mano internetinis bankas atitinka mano lūkesčius
Mano internetinio banko įvaizdis yra geras ir teigiamas
Mano šeimos ir draugų nuomonės įtakoja banko pasirinkimą
Mano bankas teikia geras internetinės bankininkystės paslaugas
Aš galiu pranešti apie internetinės bankininkystės sutrikimus klientų pagalbos centrui
Aš galiu individualizuoti (keisti išvaizdą ir pan.) savo internetinį banką
Aš galiu lengvai pakeisti savo internetinį banką kitu
Man nėra sunku išmokti naudotis nauja internetiniu banko sąsaja
Aš naudojuos savo internetiniu banku, nes jis man tinka labiausiai
Mano internetinis bankas siūlo paslaugas, kurių tikiuosi gauti
Mano internetinis bankas atlieka operacijas ir kitas paslaugas kaip planuota
Mano internetinis bankas duoda atsakymus į lengvus klausimus tiesiogiai internetiniame puslapyje
Aš galiu naudotis savo internetiniu banku bet kur, kur yra interneto prieiga
Aš galiu naudotis internetu 24 valandas per parą
Aš galiu kreiptis į savo internetinio banko klientų pagalbos liniją 24 valandas per parą
Kokia pagrindinė priežastis, kad liekate savo pagrindinio banko klientu?
- pripratimas, kiti bankai siūlotokias pat paslaugas
- neturiu nusiskundimu, nera iskulusiu problemu
- nes jis patikimas ir greitai priima
- Patogumas.
- nėra priežasčių keisti
- Man jis patinka, esu pripratusi prie jo valdymo.
- Kokybė
- Turiu paėmusi iš šio banko paskolą, todėl privalėjau pervesti į šį banką savo atlyginimą. Dar turiu alternatyvų internetinį banką "Swedbanke", į kurį prašau man pervesti visus papildomai uždirbtus pinigus. Jei einamojoje sąskaitoje neturiu pinigų, nėra prasmės naudotis to banko internetine bankininkyste ...