keezhas47ViešaŽymėstechnologijosPraneštiPraneštaInformaciniu ir rysiu technologiju taikymas imones komunikaciniame proceseSveiki. Esu 2 kurso magistrantas ir rasau baigiamaji darba. Atlieku tiriamaja dali tad atsakydami i sia anketa labai padesite. AciuAr Jūsų įmonėje yra diegiamos (įdiegtos) informacinės ir ryšių technologijos?TaipNeJūsų darbo vietoje yra:Tik kompiuteris;Kompiuteris, kuris prijungtas prie interneto;Nėra kompiuterio.Kokiomis informacinėmis ir ryšių technologijomis naudojatės darbe?Personaliniu kompiuteriu;Nešiojamu kompiuteriu;Mobiliuoju telefonu;Įvairūs teksto redaktoriai ir programos (braižybos, buhalterijos ir pan.);Laidiniu telefonu;Internetu;Elektroniniu paštu;Faksu;Spausdintuvu;Skeneriu.Kokios informacinės ir ryšių technologijos yra svarbiausios Jūsų darbe? Isrinkite 4 svarbiausius!Internetas;Telefonas;Kompiuteris;Elektroninis paštas;Faksas;Spausdintuvas;Įvairūs teksto redaktoriai ir programos (braižybos, buhalterijos ir pan.);Vaizdo konferencijos.Su klientais dažniausiai bendraujate:Mobiliuoju telefonu;Laidiniu telefonu;Internetu realaus laiko programomis (skype, msn, icq, irc...);Elektroniniu paštu;Balso konferencijomis;Vaizdo konferencijomis;Asmeniškai.Kokie veiksniai trukdo ar lėtina informacinių ir ryšių technologijų diegimą Jūsų įmonėje?Finansų trūkumas;Įmonės organizaciniai trūkumai;Informacijos apie IRT stoka;Maža konkurencija rinkoje.Kiek informacinių ir ryšių technologijų specialistų dirba Jūsų įmonėje?1 – 2;3 – 5 ;6 – 10 ;Prireikus samdome IT įmonę.Ar Jūsų įmonė turi interneto tinklalapį?TaipNeJūsų įmonės interneto tinklalapio naudojimo tikslai:Pateikti informaciją apie įmonę ir jos teikiamas paslaugas;Produktų vadyba, produktų katalogai, kainynai;Garantinėms paslaugoms teikti.Jūsų nuomone, efektyviausi reklamos internete būdai:Reklaminiai puslapiai;Paieškos sistemos;Reklaminiai skydeliai (animuoti, iššokantys);Reklama elektroniniu paštu;Video reklama;Reklama naujienų ar diskusijų grupėse;Užslėptos nuorodos, užsklandos.Jus labiausiai erzinatys reklamos internete bruožai:Reklama iššokančiuose languose;Lėtas reklamos krovimas;Mygtuko „uždaryti“ nebūvimas;Reklama uždengia tekstą;Nesuprantama reklama;Per didelė reklama;Mirksinti reklama;Judanti po ekraną reklama;Reklama su garsu;Kita.Jūsų amžius:Iki 25 metų26 – 50 metųDaugiau nei 50 metų.Jūsų lytis:VyrasMoterisKuriai grupei priskiriama Jūsų įmonė, pagal dirbančiųjų skaičių (pagal administracinį personalą)?1 – 9;10 – 49;50 – 249;250 ir daugiau;Rastos klaidos