Informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo galimybės lavinant 3-4 klasių mokinių skaitymo gebėjimus
Gerbiamas pedagoge,
Aš, Kamilė Kokmanienė, Šiaulių universiteto Ugdymo mokslų ir socialinės gerovės fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos ir ikimokyklinio ugdymo studijų programos IV kurso studentė, atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti informacinių ir komunikacinių technologijų naudojimo efektyvumą lavinant mokinių skaitymo gebėjimus.
Maloniai prašyčiau dalyvauti anketinėje apklausoje, kuri yra anoniminė – pristatant tyrimo rezultatus, bus laikomasi konfidencialumo principo, t. y. nebus nurodoma Jūsų darbo vieta, pareigos, atsakymai bus pateikti skaitine raiška, baigiamajame bakalauro darbe apibendrinant viso tyrimo rezultatus.
Pažymėkite pasirinktą atsakymo variantą arba įrašykite atsakymą.
Ačiū už Jūsų atsakymus!
Anketos rezultatai yra viešai prieinami