Informacinės vartotojų elgsenos tyrimai
Sveiki, esu IV kurso
studentė ir bakalaurinio
darbo užbaigimui prašau
atsakyti į anketos
klausimus.
Anketos tikslas -
išsiaiškinti organizacijų
darbuotojų požiūrį, į
atliekamų tyrimų tikslus bei
tyrimų rezultatų poveikį
priimamiems sprendimams
vertinimą.
Iš anksto labai dėkoju už
atsakymus.
Koks Jūsų atstovaujamos organizacijos tipas:
Kokia informacija apie vartotojus Jums tenka pasinaudoti savo darbe?
Jei pasirinkote "kita", papildykite
- vartotoju skambuciu su klausimais kiekio skaiciavimas
- Statistiniais duomenimis apie vartotoju charakteristikas
- informacija apie gedimus
Kokios su vartotojais susijusios informacijos trūkumą jaučiate vystydami savo veiklą?
Jei pasirinkote "kita", papildykite
- truksta informacijos, kaip vartotoju sprendimus itakoja musu organizacijos teikiama informacija
- apie gedimu salinimo kokybe
Kokią įtaką Jūsų pasirinktos strategijos vystymui turi žinios apie vartotojo informacinę elgseną?
Jei pasirinkote "kita", papildykite
- parodo, kokia informacija tikslinga skleisti bei kaip formuoti teigiama organizacijos ivaizdi
- padeda suvokti bendrus vartotoju poreikius susijusius su paslaugomis
- palengvina tiesiogini darba
Su kuo Jums labiausiai asocijuojasi informacinės vartotojų elgsenos terminas?
Jei pasirinkote "kita", papildykite
- su elgesio israiskomis, rodanciomis informacijos vartotojo psichinius informacijos apdorojimo procesus
- vartotojo nuomones israiska savo elgesiu
- Vartotojų veiksmais siekiant gauti informaciją
Kokie vartotojų tyrimai atliekami Jūsų organizacijoje?
Jei pasirinkote "kita", papildykite
- Moksliniai tyrimai
Ką siekiate išsiaiškinti atliekamais tyrimais?
Jei pasirinkote "kita", papildykite
- kokia apimtimi musu organizacijos skleidziama informacija pasiekia vartotojus