Informacinės vartotojų elgsenos tyrimai

Sveiki, esu IV kurso studentė ir bakalaurinio darbo užbaigimui prašau atsakyti į anketos klausimus. Anketos tikslas - išsiaiškinti organizacijų darbuotojų požiūrį, į atliekamų tyrimų tikslus bei tyrimų rezultatų poveikį priimamiems sprendimams vertinimą. Iš anksto labai dėkoju už atsakymus.

Koks Jūsų atstovaujamos organizacijos tipas:

Kokia informacija apie vartotojus Jums tenka pasinaudoti savo darbe?

Jei pasirinkote "kita", papildykite

  1. vartotoju skambuciu su klausimais kiekio skaiciavimas
  2. Statistiniais duomenimis apie vartotoju charakteristikas
  3. informacija apie gedimus

Kokios su vartotojais susijusios informacijos trūkumą jaučiate vystydami savo veiklą?

Jei pasirinkote "kita", papildykite

  1. truksta informacijos, kaip vartotoju sprendimus itakoja musu organizacijos teikiama informacija
  2. apie gedimu salinimo kokybe

Kokią įtaką Jūsų pasirinktos strategijos vystymui turi žinios apie vartotojo informacinę elgseną?

Jei pasirinkote "kita", papildykite

  1. parodo, kokia informacija tikslinga skleisti bei kaip formuoti teigiama organizacijos ivaizdi
  2. padeda suvokti bendrus vartotoju poreikius susijusius su paslaugomis
  3. palengvina tiesiogini darba

Su kuo Jums labiausiai asocijuojasi informacinės vartotojų elgsenos terminas?

Jei pasirinkote "kita", papildykite

  1. su elgesio israiskomis, rodanciomis informacijos vartotojo psichinius informacijos apdorojimo procesus
  2. vartotojo nuomones israiska savo elgesiu
  3. Vartotojų veiksmais siekiant gauti informaciją

Kokie vartotojų tyrimai atliekami Jūsų organizacijoje?

Jei pasirinkote "kita", papildykite

  1. Moksliniai tyrimai

Ką siekiate išsiaiškinti atliekamais tyrimais?

Jei pasirinkote "kita", papildykite

  1. kokia apimtimi musu organizacijos skleidziama informacija pasiekia vartotojus

Įvertinkite tyrimų rezultatus priimamų sprendimų kokybės kontekste.

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą