Informacijos sauga elektronineje komercijoje

Elektroninis verslas nežiūrint jo paplitimo vis tik suprantamas nevienareikšmiškai. Jūsų atsakymai į pateiktus anketoje klausimus padėtų suprasti pagrindinius veiksnius, lemiančius elektroninės komercijos naudojimosi lygį bei pagrindines priežastis, dėl kurių elektroninis verslas Lietuvoje nėra dar pakankamai išvystytas. Į elektroninės komercijos sąvoką įeina elektroninė prekyba ir paslaugų teikimas, elektroninė bankininkystė, elektroninė prekyba vertybiniais popieriais, elektroniniai važtaraščiai, komerciniai aukcionai, tiesioginė rinkodara ir paslaugos po pirkimo sutarčių sudarymo.Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar naudojatės el. komercijos paslaugomis?(Jei „ne“ - pereikite prie 6 klausimo)

2. Kaip dažnai Jūs naudojatės elektroninės komercijos paslaugomis?

3. Kokie Jūsų pagrindiniai tikslai, naudojantis elektronine komercija?

4. Išvardinkite Jūsų manymu pagrindinius elektroninės prekybos trūkumus

5. Išvardinkite Jūsų manymu pagrindinius elektroninės prekybos privalumus

6. Pažymėkite Jūsų manymu svarbius elektroninės prekybos trūkumus:

7. Dėl kokios pagrindinės priežasties neperkate produktų elektroninėje parduotuvėje?

8. Kokie veiksniai, Jūsų manymu, lemia el. parduotuvės kokybę?

9. Jūsų lytis

Kiti veiksniai, nepaminėti tarp 8 klausimo atsakymų variantų

10. Jūsų amžius

11. Jūsų išsilavinimas