Informacijos sauga elektronineje komercijoje
Elektroninis verslas
nežiūrint jo paplitimo vis
tik suprantamas
nevienareikšmiškai. Jūsų
atsakymai į pateiktus
anketoje klausimus padėtų
suprasti pagrindinius
veiksnius, lemiančius
elektroninės komercijos
naudojimosi lygį bei
pagrindines priežastis, dėl
kurių elektroninis verslas
Lietuvoje nėra dar
pakankamai išvystytas.
Į elektroninės komercijos
sąvoką įeina elektroninė
prekyba ir paslaugų
teikimas, elektroninė
bankininkystė, elektroninė
prekyba vertybiniais
popieriais, elektroniniai
važtaraščiai, komerciniai
aukcionai, tiesioginė
rinkodara ir paslaugos po
pirkimo sutarčių sudarymo.Iš
anksto dėkoju už atsakymus.
1. Ar naudojatės el. komercijos paslaugomis?(Jei „ne“ - pereikite prie 6 klausimo)
2. Kaip dažnai Jūs naudojatės elektroninės komercijos paslaugomis?
3. Kokie Jūsų pagrindiniai tikslai, naudojantis elektronine komercija?
4. Išvardinkite Jūsų manymu pagrindinius elektroninės prekybos trūkumus
- Kai kurių svetainių nesaugumas
- atrodo truputi nesaugu
5. Išvardinkite Jūsų manymu pagrindinius elektroninės prekybos privalumus
- pigumas, paprastumas, patogumas, efektyvumas
- Greita
6. Pažymėkite Jūsų manymu svarbius elektroninės prekybos trūkumus:
7. Dėl kokios pagrindinės priežasties neperkate produktų elektroninėje parduotuvėje?
8. Kokie veiksniai, Jūsų manymu, lemia el. parduotuvės kokybę?
9. Jūsų lytis
Kiti veiksniai, nepaminėti tarp 8 klausimo atsakymų variantų
- nezinau