Įmonių socialinės atsakomybės įtakos vartotojams tyrimas
Apklausą atlieka Vilniaus
Universiteto ekonomikos
bakalauro 4 kurso studentai.
Šia anketa siekiama
išsiaiškinti socialiai
atsakingų įmonių veiksmų
įtaką vartotojų
apsisprendimui, siekiant
nustatyti socialiai
atsakingo verslo svarbą
ilgalaikės įmonės veiklos
sėkmei.
Svarbu, kad visi
dalyvaujantys apklausoje į
klausimus atsakytų kuo
tiksliau. Apklausos autoriai
užtikrina dalyvių
anonimiškumą.
Pildydami anketą pasirinkite
Jums labiausiai tinkantį
atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame už
sutikimą dalyvauti
apklausoje ir
bendradarbiavimą mokslinio
darbo eigoje.
Jūsų lytis
Jūsų amžius:
Jūsų finansinė padėtis:
Jūsų užsiėmimas:
Ar esate anksčiau girdėjęs(-usi) terminą Įmonių socialinė atsakomybė?
Ar pirkdami prekes renkatės ekologiškai pagamintus produktus?
Ar pirktumėte prekę, žinodami, kad įmonė gamintoja nesilaiko aplinkos apsaugos standartų?
Ar rinktumėtės brangesnį, tačiau aplinkai draugišką produktą?
Ar Jums girdėtas produktų žymėjimo ženklas "Baltoji banga"?
Ar rinktumėtės produktą, žinodami, kad gamintojas laikosi neskaidrios mokesčių politikos?
Ar Jūsų pasirinkimui turi įtakos įmonės gamintojos elgesys su darbuotojais?
Ar pastaruoju metu esate girdėjęs(-usi) apie kokios nors įmonės veiklą visuomenės labui?
Kaip elgtumėtės sužinoję apie prieštaraujančią moralės/teisės/etinėms normoms įmonės veiklą?
Jei pasirinkote "kita", parašykite:
Ar norėtumėte gauti daugiau informacijos apie Jūsų perkamų produktų gamintojų veiklą?
Ar norėtumėte gauti daugiau informacijos apie įmonių socialinę atsakomybę?
Jūsų nuomonė apie įmonių socialinę atsakomybę:
- ĮSA yra labai reikalinga, tačiau ji kol kas Lietuvoje neišvystyta ir neveikia. Tai ką įmonės deklaruoja, dar nereiškia, kad taip ir yra.
- Šiuo metu viena iš svarbiausių įmonės politikos dalių. Tik laikydamasi socialiai atsakingos įmonės principų, įmonė gali išlikti konkurencinga bei pelninga rinkoje.
- Socialinė atsakomybė būtina kiekvienai save gerbiančiaiįmonei.
- Tai man nauja, todel zinau nedaug.
- tai turetu but kiekvienos imones pareiga, taciau daugeliu atveju imones ja naudojasi kaip reklamine kampanija ar pardavimu bei zinomumo skatinimo priemone.
- Pirma, dauguma įmonių socialinę atsakomybę panaudoja savo (įmonės ar jos vadovo) įvaizdžio formavimui - o tai jau vadinama reklamos ar viešųjų ryšių paslaugų pirmkimu. Antra, jeigu šiuo metu ir yra socialiai atsakingų įmonių, tai dauguma jų siekia likti nepaviešintomis, todėl visuomenė apie tai nieko ir nežino.
- reikia daugiau viesos info
- dabar ji daznai naudojama vietoj reklamos
- Manau, kad i tai kreipianciu imoniu yra ir ju poziuris tikrai duoda naudos tiek vartotojams, tiek ir paciai imonei.