Jūsų lytis



Vieša
Įmonių socialinės atsakomybės įtakos vartotojams tyrimas
Apklausą atlieka Vilniaus
Universiteto ekonomikos
bakalauro 4 kurso studentai.
Šia anketa siekiama
išsiaiškinti socialiai
atsakingų įmonių veiksmų
įtaką vartotojų
apsisprendimui, siekiant
nustatyti socialiai
atsakingo verslo svarbą
ilgalaikės įmonės veiklos
sėkmei.
Svarbu, kad visi
dalyvaujantys apklausoje į
klausimus atsakytų kuo
tiksliau. Apklausos autoriai
užtikrina dalyvių
anonimiškumą.
Pildydami anketą pasirinkite
Jums labiausiai tinkantį
atsakymo variantą.
Iš anksto dėkojame už
sutikimą dalyvauti
apklausoje ir
bendradarbiavimą mokslinio
darbo eigoje.
Jūsų amžius:
Jūsų užsiėmimas:
Jūsų finansinė padėtis:
Ar esate anksčiau girdėjęs(-usi) terminą Įmonių socialinė atsakomybė?
Ar pirkdami prekes renkatės ekologiškai pagamintus produktus?
Ar pirktumėte prekę, žinodami, kad įmonė gamintoja nesilaiko aplinkos apsaugos standartų?
Ar rinktumėtės brangesnį, tačiau aplinkai draugišką produktą?
Ar Jums girdėtas produktų žymėjimo ženklas "Baltoji banga"?
Ar rinktumėtės produktą, žinodami, kad gamintojas laikosi neskaidrios mokesčių politikos?
Ar Jūsų pasirinkimui turi įtakos įmonės gamintojos elgesys su darbuotojais?
Ar pastaruoju metu esate girdėjęs(-usi) apie kokios nors įmonės veiklą visuomenės labui?
Kaip elgtumėtės sužinoję apie prieštaraujančią moralės/teisės/etinėms normoms įmonės veiklą?
Ar norėtumėte gauti daugiau informacijos apie įmonių socialinę atsakomybę?
Ar norėtumėte gauti daugiau informacijos apie Jūsų perkamų produktų gamintojų veiklą?
Rezultatų analizė
X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 0 | 1572 |
Atsakymų | 0 | 45 |