Įmonių socialinės atsakomybės ir vartotojų lojalumo sąsajų tyrimas

Laba diena,

esu Rokas, Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto studentas. Studijuoju vadybos IV kurse ir šiuo metu rašau baigiamąjį darbą tema: „Įmonių socialinės atsakomybės ir vartotojų lojalumo sąsajų tyrimas“. Šia apklausa siekiu išsiaiškinti vartotojų požiūrį į įmonės AB "Telia" vykdomas socialinės atsakomybės iniciatyvas ir jų poveikį lojalumui.

Ši apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų atsakymai bus pateikiami tik baigiamajame darbe.

Dėkoju už Jūsų laiką!

Jei kiltų papildomų klausimų dėl vykdomo tyrimo galite kreiptis el. paštu - [email protected]

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar esate anksčiau girdėjęs (-usi) terminą socialinė atsakomybė?

Jūsų nuomonę, įmonės socialinė atsakomybė - tai: (galimi keli atsakymo variantai)

Ar save laikote socialiai atsakingu vartotoju?

Kaip manote, kurie iš pateiktų kriterijų paskatina vartotojo lojalumą? (prioriteto suteikimas konkrečiam prekės ženklui, prekės įsigijimas daugiau nei vieną kartą, rekomendacijos kitiems ir kt.)

Kiek Jums svarbus įmonės socialinis atsakingumas perkant produktą / paslaugą?

Ar naudojatės įmonės AB „Telia“ paslaugomis?

Ar jūsų nuomone įmonė AB „Telia“, lyginant su kitomis telekomunikacijų įmonėmis, yra pakankamai socialiai atsakinga?

Kaip manote ar įmonė AB „Telia“ vykdydama socialinės atsakomybės iniciatyvas sėkmingai kuria ilgalaikius santykius su savo klientais?

Ar įmonės AB „Telia“ dalyvavimas socialinių ir kitų naudos nesiekiančių organizacijų veikloje gerina jos žinomumą, reputaciją?

Kaip jūsų nuomone labiausiai pasireiškia įmonės AB „Telia“ tvarumo kryptys?

Labai stipriai
Stipriai
Vidutiniškai
Silpnai
Labai silpnai
Klimatas ir žiedinė ekonomika
Skaitmeninė įtrauka
Privatumas ir saugumas
Atsakingas tiekimas
Kova su kyšininkavimu
Lygios galimybės
Darbuotojų gerovė
Žmogaus teisės

Kaip manote, ar esate lojalus (teikiate prioritetą, įsigijate daugiau nei vieną kartą, rekomenduojate kitiems ir kt.) „Telia“ prekės ženklo vartotojas?

Įvertinkite savo lojalumą „Telia“ prekiniam ženklui:

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jei reikėtų iš naujo rinktis telekomunikacijų paslaugų tiekėją, vis tiek rinkčiausi „Telia“
Nors ir konkurentas siūlytų mažesnes kainas, vistiek likčiau naudotis „Telia“ paslaugomis
Konkurentams siūlant platesnį prekių ir paslaugų asortimentą, vistiek likčiau „Telia“ klientas
Jei „Telia“ padidintų prekių ir paslaugų kainas, vistiek nekeisčiau įmonės į kitą
Kai įmonė „Telia“ pateikia man specialių pasiūlymų ir akcijų, jaučiuosi ypatingas
Rekomenduočiau įmonę „Telia“ savo artimiesiams ir draugams

Kokiai socialinės atsakomybės sričiai, jūsų manymu, įmonė AB „Telia“ turėtų skirti daugiausiai dėmesio ateinančiais metais? (pasirinkite vieną):

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų pajamos per mėnesį:

Jūsų gyvenamoji vieta: