Įmonių socialinė atsakomybė ir vartotojų elgsena
Gerbiamas (-a) Respondente, esu Vilniaus universiteto, Verslo informacijos vadybos, 3 kurso studentas. Atlieku tyrimą apie įmonių socialinę atsakomybę ir vartotojų elgseną.
Šios apklausos tikslas – išsiaiškinti respondentų (vartotojų) požiūrį į įmonių socialinę atsakomybę bei pasižiūrėti kaip tai keičia jų elgseną.
Apklausa yra anonimiška ir jos rezultatai bus naudojami atliekant duomenų analizę rašto darbe.
Dėkoju už Jūsų laiką ir pagalbą!
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Išsilavinimas:
Ar žinote, ką reiškia sąvoka – įmonės socialinė atsakomybė (ĮSA)?
Ar manote, kad visos įmonės turi būti socialiai atsakingos?
Kokios veiklos jūsų nuomone yra priskiriamos prie įmonių socialinės atsakomybės veiklos sričių?
Kokias įmonių socialinės atsakomybės veiklas vertinate labiausiai?
Ar atsižvelgiate į įmonės vykdomas socialinės atsakomybės veiklas rinkdamiesi produktą?
Kitas variantas
- Taip, bet savarankiškai ne itin domiuosi, nebent informacija atsklinda iki manęs
- Svarbu ir tai, tačiau, jei produkto pasirinkimo kitur nėra, jį įsigyju nepaisydama šio faktoriaus.
- Esant galimybei, atsižvelgiu, tačiau specialiai info neieškau
- Kartais. Jei sužinau, kad įmonė tikrai nėra socialiai atsakinga, tai prekės nesirenku. Bet bendru atveju tuo nesidomiu.
- Jau turi būti labai prisidirbę (pavyzdžiui, Girteka), bet jeigu teisingumas atstatytas - sumokėta bauda, įmonė atsiprašo, tuomet visas gerai.
Ar sutiktumėte mokėti daugiau už socialiai atsakingos įmonės prekes ar paslaugas?
Ar esate socialiai atsakingas vartotojas?
Kokiomis veiklomis pasireiškia jūsų kaip vartotojų socialinė atsakomybė?
Kitas variantas
- man tai neaktualu
- ne
- perkant kuo mažiau ir tik tada kai tikrai reikalinga
- Nepasireiškia
- domintis didelėmis įmonėmis – dažnai jau vien tai, kad korporacija moka pilnus mokesčius yra socialiai atsakingas veiksmas
- Dirbu su nevalstybinėm organizacijom
- nepasireiškia