UserIevaPumputyte
Vieša
Pranešti

Įmonės "Transvedita" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

Gerb. apklausos dalyviai,

Esu transporto ir logistikos verslo programos antro kurso studentė Ieva Pumputytė. Atlieku tyrimą apie logistinės įmonės "Transvedita", kurio tikslas - išsiaiškinti klientų aptaravimo kokybę, išsiaiškinti ką  tame būtų galima pagerinti. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik atliekant tyrimą. Atlikdami apklausą užtruksite 3-5min. 

Kiekvieno Jūsų nuomonė labai svarbi! Ačiū, kad skyrėte kelias minutes!

Jūsų lytis:Privalomas
Jūsų amžius:Privalomas
Pagal kokius kriterijus rekatės “Transvedita” paslaugas?Privalomas
Objektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:Privalomas
NesvarbuYpač svarbu
Darbuotojų kvalifikacija
Reagavimas į klientą
Sutarties sąlygų laikymasis
Aptarnavimo kultūra
Klientų poreikių išsiaiškinimas
Subjektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:Privalomas
NesvarbuYpač svarbu
Darbuotojo kompetencijos
Darbuotojo asmeninės savybės
Nuoširdus rūpestis kliento gerove
Maloni aplinka
Kliento pasitikėjimas įmone
Įvertinkite tam tikrus UAB “Transvedita” klientų aptarnavimo kriterijusPrivalomas
010
UAB “Transvedita” suteikia pasalugas laiku
UAB “Transvedita” visada išsprendžia iškilusias problemas ir pasiūlo spredimo būdų
Su UAB “Transvedita” įmonės atstovais galima lengvai bei greitai susisiekti
UAB "Transvedita" įmonėje vyrauji maloni aplinka
Darbuotojai kvalifikuoti ir išmano savo darbą
UAB "Transvedita" laikosi sutarties sąlygų
Kokie veiksniai jūsų nuomone galėtų pagerinti aptarnavimo kokybę?Privalomas