Įmonės "Transvedita" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

Gerb. apklausos dalyviai,

Esu transporto ir logistikos verslo programos antro kurso studentė Ieva Pumputytė. Atlieku tyrimą apie logistinės įmonės "Transvedita", kurio tikslas - išsiaiškinti klientų aptaravimo kokybę, išsiaiškinti ką  tame būtų galima pagerinti. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik atliekant tyrimą. Atlikdami apklausą užtruksite 3-5min. 

Kiekvieno Jūsų nuomonė labai svarbi! Ačiū, kad skyrėte kelias minutes!

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Pagal kokius kriterijus rekatės “Transvedita” paslaugas?

Objektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:

Subjektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:

Įvertinkite tam tikrus UAB “Transvedita” klientų aptarnavimo kriterijus

Kokie veiksniai jūsų nuomone galėtų pagerinti aptarnavimo kokybę?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą