UserIevaPumputyte
Vieša
Pranešti

Įmonės "Transvedita" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

Gerb. apklausos dalyviai,

Esu transporto ir logistikos verslo programos antro kurso studentė Ieva Pumputytė. Atlieku tyrimą apie logistinės įmonės "Transvedita", kurio tikslas - išsiaiškinti klientų aptaravimo kokybę, išsiaiškinti ką  tame būtų galima pagerinti. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik atliekant tyrimą. Atlikdami apklausą užtruksite 3-5min. 

Kiekvieno Jūsų nuomonė labai svarbi! Ačiū, kad skyrėte kelias minutes!

Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Pagal kokius kriterijus rekatės “Transvedita” paslaugas?
Objektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:
Subjektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:
Įvertinkite tam tikrus UAB “Transvedita” klientų aptarnavimo kriterijus

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų02805
Atsakymų033

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »