Jūsų lytis:



Vieša
Įmonės "Transvedita" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas
Gerb. apklausos dalyviai,
Esu transporto ir logistikos verslo programos antro kurso studentė Ieva Pumputytė. Atlieku tyrimą apie logistinės įmonės "Transvedita", kurio tikslas - išsiaiškinti klientų aptaravimo kokybę, išsiaiškinti ką tame būtų galima pagerinti. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik atliekant tyrimą. Atlikdami apklausą užtruksite 3-5min.
Kiekvieno Jūsų nuomonė labai svarbi! Ačiū, kad skyrėte kelias minutes!
Jūsų amžius:
Pagal kokius kriterijus rekatės “Transvedita” paslaugas?
Objektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:
Subjektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:
Įvertinkite tam tikrus UAB “Transvedita” klientų aptarnavimo kriterijus
Rezultatų analizė
X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 0 | 2805 |
Atsakymų | 0 | 33 |