Įmonės "Transvedita" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas
Gerb. apklausos dalyviai,
Esu transporto ir logistikos verslo programos antro kurso studentė Ieva Pumputytė. Atlieku tyrimą apie logistinės įmonės "Transvedita", kurio tikslas - išsiaiškinti klientų aptaravimo kokybę, išsiaiškinti ką tame būtų galima pagerinti. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik atliekant tyrimą. Atlikdami apklausą užtruksite 3-5min.
Kiekvieno Jūsų nuomonė labai svarbi! Ačiū, kad skyrėte kelias minutes!
Jūsų lytis:
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius:
Grafikas
Lentelė
Pagal kokius kriterijus rekatės “Transvedita” paslaugas?
Grafikas
Lentelė
Objektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:
Grafikas
Lentelė
Subjektyvūs klientų aptarnavimo kokybę lemiantys veiksniai:
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite tam tikrus UAB “Transvedita” klientų aptarnavimo kriterijus
Grafikas
Lentelė
Kokie veiksniai jūsų nuomone galėtų pagerinti aptarnavimo kokybę?
Grafikas
Lentelė