Įmonės įvaizdžio formavimo ir skatinimo veiksmingumas.
Gerb. Respondente,
Esu Artur Gulbicki, Vilniaus Socialinių mokslų kolegijos, kūrybos ir pramogų industrijų, 3 kurso studentas. Šiuo metu atliekų bakalaurinio darbo tyrimą, kurio tikslas yra
išsiaiškinti įmonės įvaizdžio formavimo ir skatinimo veiksmingumą, tad Jūsų nuomonė
man yra labai svarbi. Tyrimas atliekamas laikantis griežtų etikos principų, todėl tyrime
užtikrinamas Jūsų anonimiškumas, o surinkti duomenys bus apibendrintai panaudoti tyrime.
Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą brangų laiką!
Anketa neprieinama
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų išsilavinimas:
Kaip manote, kokią įtaką įmonei turi jos įvaizdžio formavimas?
Kaip, Jūsų nuomone, yra vertinamas įmonės įvaizdžio kūrimas internetinėmis priemonėmis?
Kita:
- Klausimas labai sudėtingai ir netiksliai suformuotas. Labai daug kas priklauso nuo įmonės, nuo to kokia veikla ji užsiima, kokia auditorija nori pasiekti ir tai kokia ta nuomonė yra. Taip pat jei tam pasitelkiamas internetas ar įmonė yra pasiruošusi įrodyti (kritikams), jog jie išties yra tuo kuo teigia esą, o ne tiesiog apsimeta tuo kas madoje
Ar manote, jog įmonės, naudodamos internetines įvaizdžio kūrimo priemones, yra pranašesnės už įmones, kurios naudoja standartines įvaizdžio kūrimo priemones?
Jūsų nuomone, kokios internetinės priemonės yra veiksmingiausios kuriant įmonės įvaizdį?
Įvertinkite įmonės įvaizdžio skatinimo priemonių veiksmingumą penkiabalėje skalėje (1 – visiškai neveiksminga; 5 – labai veiksminga)
Kokiomis socialinės žiniasklaidos priemonėmis naudojatės?
Kita:
- TikTok
Ar sekate savo mėgstamas įmones socialiniuose tinkluose?
Kaip dažnai sekate savo mėgstamas įmones socialiniuose tinkluose? (jeigu į 9 klausimą atsakėte neigiamai, pereikite prie 12 klausimo)
Kita:
- Neseku
- Neseku
- Kai pasirodo prieš akis, tuomet ir pamatau, sekčiau nebent jos puslapyje būtų kažkas pasakojama kaip kad influenceriai - t.y įmonė būtų lyg gyvas žmogus besidalinantis žiniomis
- Neseku
- Neseku